Weet niet of het hier op de goede plek staat, maar dit is echt een heel mooi filmpje over de zwangerschap! Tranen met tuiten haha http://www.youtube.com/watch?v=wIYZ9HRKags
*slik* Wat jammer dat het voor mij bijna voorbij is Maar als je dan aan het einde van het filmpje dat kleine hummeltje aan de borst ziet, weet je dat je het mooiste cadeau nog moet krijgen
prachtig mooi filmpje..kan niet wachten tot de eerst volgende echo..hiihih kunnen we de baby weer zien bewegen..zuchhttt
Zat echt te huilen. Wat is het toch een mooi wonder. En dat nummer. Weet iemand van wie dat liedje is? Prachtig!
kon helaas niet met geluid aan kijken (zit op mn werk) maar het filmpje is idd super. onvoorstelbaar!
waaauuww... Kan nog steeds niet geloven dat er zo'n mooi wonder in mij buik groeit.... kan niet wachten om mn kleintje in mn armen te houden...
dat was echt een super mooi filmpje nu weet ik ook zo'n beetje hoe het bij mijn binne een beetje groeit
Wooow echt heel mooi zeg. Ik zag er naast een filmpje staan over abortus...daar kan je toch niet eens meer aan denken als je dit gezien hebt! Het is echt een wonder. Liedje is trouwens van Rachael Lampa - Free stond bij het commentaar onderaan het filmpje.
Heel erg mooi! Word van zulke filmpjes altijd een beetje emotioneel haha Kennen jullie nog meer mooie filmpjes?