Ik ben zo zenuwachtig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur1, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Volgende week vrijdag ben ik volgens de VK 37 weken volgens de gyn de maandag erop :) .
    Iedere keer als ik denk o dan zijn we 37 weken word ik zo zenuwachtig en heel erg bang of alles wel goed zal gaan en of ik het allemaal wel kan.
    De zenuwen lopen zo hoog op dat ik zomaar begin te huilen voor niks, misselijk word en volgens me vriend word ik met de dag stiller. :(

Hebben meer vrouwen dat :(:

Voor de bevalling ben ik echt niet bang want heb altijd al gehad en nu nog steeds eruit moet het toch.
    Maar ik zou graag met andere mijn ervaring en angste willen delen.

Veel liefs Fleur

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Meid, ik ben nog niet zover, maar ik weet dat een vriendin, nu 31 weken zwanger, ook steeds nerveuser wordt. Ik denk dat het er wel bij hoort.

Er is hier vast wel iemand die het ook heeft.

:p

3. Niet meer actief

Hoi Fleur,

Ik herken een beetje in wat jij zegt. Ik heb ontzettend last van mijn bekken en kreeg ook nog fijn te horen dat ik zwangerschapssuiker heb. Niet heel ernstig, maar de baby kan hierdoor eerder komen. Ik moest gisteren weer voor controle. Hoop dat het gezakt is. Ik ben niet bang voor de bevalling, maar bang dat ik een prematuurbaby krijg. Een nichtje van mij is net met 31 weken bevallen. Naar omstandigheden alles goed met de baby, maar het lijkt me verschrikkelijk!

Hopelijk denken we straks... waar hebben we ons druk om gemaakt;)

Liefs Mariska

Deel Deze Pagina