Nog vruchtbaar na temp.verhoging?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chenoa, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chenoa

Chenoa Actief lid

20 okt 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn vriend is vannacht inmiddels teruggekomen uit het buitenland, zijn dus ook meteen aan de slag gegaan. Dit was al rond een uur of 2.
    Vanmorgen om 7 uur heb ik mijn temp weer opgenomen en die was nu 37.0 (voorgaande dagen telkens 36.5) De ovulatietest was woensdag al positief, en ik heb woensdagavond, donderdag en vrijdagochtend last gehad van ovulatiepijn denk ik. Betekent het nu dat mijn eisprong sowieso al is geweest? En dat het nu definitief te laat is voor deze maand? En heeft het vannacht om 2 uur nog zin gehad?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Omdat we niet precies weten wanneer de ovulatie is geweest, een ovulatietest geeft aan dat er een ovulatie op korte termijn aankomt. Heeft het zeker zin gehad.

Groetjes Ineke

3. Chenoa

Chenoa Actief lid

20 okt 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ineke, dank voor je reactie.
    Nu heb ik nog een vraagje... Zaterdag (de 1e dag temp.verhoging) was mijn temp. dus 37.0, zondag was het 36.9
    Maar vanmorgen was mijn temp maar 36.6
    Wat kan dit betekenen?:( Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Normaal gesproken blijft mijn temp. altijd hoog t/m de 1e dag van mijn volgende menstruatie.
    Ik zit nu op dag 22 van mijn Cyclus, dus het kan niet zijn dat mijn menstruatie er al aan komt.
    Ik heb een cyclus die varieert van 28-31 dagen.

Deel Deze Pagina