Even een vraagje tussendoor: wie weet er een echt goede kapper in Rotterdam? Ik ben eigenlijk bijna nooit tevreden als ik bij de kapper ben geweest. Het lijkt wel of niemand het kan knippen zoals ik het echt graag wil en wat bij mij past. Ik heb er ook echt best wel wat voor over hoor, dus het hoeft niet de goedkoopste te zijn. Als het maar goed is! Ik heb ook geen extreme wensen ofzo. Iemand tips, want ik krijg zo langzamerhand een kapperstrauma!
op de meent zit een hele goede tegen over kijk shop ben even de naam kwijt! ben er geweest en ik vind ze heel erg toppie! hele lieve meiden ook enzo! ik ga even de naam zoeken voor je !
Oh dank je! Ik hoor altijd liever van iemand die ergens een goede ervaring heeft dan dat ik op goed geluk een kapper uitzoek.... Heel erg bedankt!
HAHA daar ga ik ook altijd. Geen afspraak nodig maar soms wel wachttijd. tis een hippe kapper met jonge meiden met altijd muziek. Maar ben toch best tevreden hoor.. LIEK
idd erg hippe kapper met jonge meiden! ik heb ze een keer helemaal hun gang laten gaan! soort metamorfose zeg maar! wel gevraagd of er dit en zus mocht! maar het resultaat was echt prachtig! en hele goede service ook veel plezier bij de kapper!
Weet er wel eentje in Spijkenisse en dat is Andy's hairstudio.Daar ben ik erg tevreden over.Hij is niet goedkoop,maar wel goed!
ey liek! dat had ik even gemist feli! enneh.. ik ga altijd naar TEAM kappers ooit keertje op concert @sea mn haar door ze laten knippen van heel lang.. naar eh.. een echt model dus denk kleine halve meter eraf en sinds die tijd nooit meer weggegaan omdat ze toevallig oo in r'dam zitten en ze werken met een stoplicht ipv afspraken. groen = meteen/bijna meteen aan de beurt oranje = even wachten rood = druk dus als ik nu "moet".. dan loop ik gweoon even langs en als het te druk is dan eh.. ga ik even shoppen en dan later weer terug *grin* ideaal en ze knippen gewoon prima. 1x door stagiaire laten knippen.. dat beviel minder maar die was toen mijn wederhelft een week later g ing dan ook alweer exit zitten op de lijnbaan (geloof da thet zo heet) zegmaar straat tussen stadhuisplein en schouwburgplein
@Naomi32: waar zit dat dan ongeveer op de Straatweg? Ken ik helemaal niet! Weet er 1, Black & White heet ie geloof ik, op de Straatweg en daar hebben ze het een keer flink verknipt. Daar ga ik dus niet maar heen!
hoi ik ga altijd bij hype echt een hele trendi kapper. hij zit op de witte de withstraat 30 tel 010-4147562
Whoops, zit bij de Blaak, ongeveer naast Burgerhout (babysuperstore), dat is 1 van de beste kappers van Rotterdam! Vriendin van mijn zus werkt daar!
hehe ja daarom.. denk das vast geen toeval wij vonden hem vooral erg duur. was voor job.. die is uiteindelijk naar die herenkapper (peet de herenkapper?) op de kleiweg geweest die was erg vriendelijk, gezellig en knipt goed maarja.. daar heb je als vrouw weinig aan he
Yep daar gaat mijn mannetje ook altijd heen volgens mij! Maar ik heb nu hier genoeg tips gekregen om een paar knipbeurten vooruit te kunnen!
grappig topic wel weer wat mensjes uit de buurt hier gespot jammer genoeg ga ik verhuizen naar andere kant r'dam maar toch