Volgende week gaan we lekker met zn drietjes 8 dagen naar Turkije. We hebben een appartement + ontbijt geboekt. Omdat we helaas geen geldboompje in de tuin hebben wil ik van te voren een beetje vaststellen hoeveel geld we maximaal gaan besteden. We moeten dus 7 dagen eten, het liefst lekker buiten de deur, heb geen idee hoe duur dat is in Turkije? Ook willen we niet 8 dagen binnen zitten dus we gaan zeker wat uitstapjes maken. Verder natuurlijk wat boodschapjes, brood, fruit, wijntje, wat fris. En misschien nog wat leuke kleding, souvenirs, schepje&emmertje voor onze dochter,noem maar op. Maar dat wil ik niet te gek maken. Enig idee hoeveel we kwijt zijn om lekker buiten de deur te eten? En hoeveel geld zouden jullie begroten? Ben benieuwd
ik ken de prijzen in turkije ook niet, wij zitten altijd in all-in hotel maar ik denk ook wel dat je van minimaal 100 euro per dag mag uit gaan, (als je overhoud op een dag is het allemaal maar mooi meegenomen, beter te ruim rekenen dan te weinig )
Ik ga ook altijd uit van 100 euro per dag. Nu ga ik altijd naar Griekenland ipv Turkije, maar ik denk dat de prijzen niet veel zullen verschillen.
Voor 10 euro per persoon kan je al heerlijk eten, Turkije is niet zo heel erg duur. Verder kan je geld uitsparen door een flesje drinken mee te nemen naar het zwembad/strand. Ik denk dat 80 euro per persoon wel genoeg is hoor. Maar ik zet altijd een flink bedrag op me lopende rekening als we op vakantie gaan. Je weet nooit wat er gebeurt en ik vind het altijd fijn om geld achter de hand te hebben.
Ik ben begin juni ook naar Turkije geweest - ook met zijn drieeen - en wij waren toch wel 100 euro per dag kwijt! Dit omdat we op het strand of bij het zwembad ook eten en drinken bestelde. Doe je dit niet en koop je gewoon bij de supermarkt wat dan ben je minder per dag kwijt!
Als je lekker wilt eten bij je rond de 20 euro pp kwijt met drinken er bij. Tussen de middag koop je gewoon een turks brood en wat lekkers er op. Ben je nog geen 10 euro kwijt. Dan nog wat boodschappen op een dag, zeg 20 euro? En dagtripjes.... Kom je inderdaad op 80 a 100 euro per dag. Fijne vakantie!
het ligt er natuurlijk aan wat je wilt weten. groente, fruit en brood is in turkije erg goedkoop. wij hadden voor 3 weken 400 euro te besteden dit jaar. Als je in je appartement wilt koken evt moet je er wel rekening mee houden dat vlees duur is in turkije.