Ons ventje is een heerlijk mannetje, echt een vrolijke lachebek. Alleen drinkt hij sinds een weekje minder goed. De fles gaat moeizamer leeg of niet, is onrustig tijdens de fles (te druk met alles om hem heen, zijn handjes, geluidjes maken en maar lachen) Hij lijkt ook geen honger te hebben. Ik geef hem om de 4 uur de fles, maar echt honger heeft ie dan niet (krijgt 170cc) Hiervoor dronk meneertje in een teug zijn fles van 170cc leeg. Hij heeft wel sinds een week een klein puntje onder in zijn kaak, dus er komt een tandje aan. Hij is dus absoluut niet vervelend of lastig, maar vind het wel gek dat het drinken van de een op de andere dag zo moeilijk gaat.... Wat denken jullie, een fase? Een sprongetje? Toch last van zijn tandje met drinken? Groetjes Makkie
weet je zeker dat het een tandje is...tandjes zijn geen puntjes bij het doorkomen maar een streepje...zie je t puntje of heb je t gevoelt...dat kan natuurlijk ook een talgkliertje zijn...dat lijkt op een puntje... mischien is het wel beginnende spruw....(zit maar even mee te denken hoor) dan hebben ze last met drinken nl...
Hier ook zo'n fase. Rond deze tijd gaan in elk geval de speekselklieren zich beter ontwikkelen. Hier was het vaak halverwege de fles ineens brullen en daarna hoefde ze niet meer. Het boeren tussendoor werd dus snel afgeschaft omdat als de fles er eenmaal uitging, hij er niet meer terug in te krijgen was . Puntjes op die leeftijd zijn meestal talgkliertjes, hier was ik ook overtuigd van het tandje, ook omdat het tandvlees zo hard was etc, maar met 8 maanden is de 1e eindelijk doorgekomen.
Volgens mij is het geen spruw. Tis ook niet dat hij 'lastig' is aan de fles ofzo, maar gewoon niet geconcentreerd en drinkt weinig. En het is zeker wel een tandje hoor! Als ik voorzichtig met mijn nagel aan dat puntje kom, dan voel ik echt iets hards. En het puntje wordt met de dag duidelijker en het is ook een streepje, met aan de uiteinde dus een puntje.... Mss toch een fase? Hij wil ook wat meer slapen overdag enzo....