hoi allemaal ik ben al sinds gisteravond aan het overgeven en heb sinds gisterenmiddag niet meer gegeten.. ik doe al de hele dag over een glas water, maar telkens als ik opsta om mijn neus te snuiten (ben ook verkouden) begin ik weer over te geven.. eigenlijk heb ik niks meer in mijn maag, maar het gebeurt toch.. om half 4 vanmiddag heb ik al een zetpil emasafene genomen, maar tot nu toe zonder resultaat.. Wat denken jullie, loop ik gevaar voor uitdroging?
Je moet altijd..ondanks dat het moeilijk is en niet meevalt, blijven drinken anders droog je inderdaad uit. Gr. angela
Als je je nog steeds zo beroerd voelt zou ik voor de zekerheid even contact opnemen met de huisarts. Verder wens ik je veel sterkte toe !
Toen ik dat had ben ik bouillon blijven drinken, spugen, drinken etc. Daar zitten zouten en vetten in die het lichaam vrij snel kan opnemen. Geen vast voedsel proberen te eten, gewoon vloeibaar met een rietje, hele kleine beetjes. Niet teveel liggen (dat kan juist problemen veroorzaken)... sterkte en succes!