Hoi, Mijn dochter heeft vaker kleertjes van Noppies. Maar nu al een tijdje niet meer. Ik wil graag een zomerjasje bestellen voor haar, ze is 1,5 jaar, welke maat kan ik het beste bestellen 86 of 92? Noppies valt redelijk klein. Maar jasjes meestal groot. Ze heeft nu maat 80 in de winterjas (niet Noppies) en die is nog groot. En in de truitjes? Zouden jullie die wel in maat 92 doen? In de leggings van Noppies moet ze 92 hebben, 86 is net te kort.
bestel je anders 86 en een 92 dan pas je het en welke het beste zit hou je en de andere stuur je dan terug. en omdat noppies idd klein valt zou denk ik 92 beter zitten, ze moet er toch een hele zomer mee doen als het even mee zit
ik vind Noppies heel verschillend vallen. Inge heeft toevallig vandaag een broekje (legging) in 86 aan met een truitje in 68! Allebei van Noppies. Andere broekjes van 86 van Noppies zijn nog veel te groot maar heb ook een truitje 74 dat nu al weer te klein is. Dus ik zou inderdaad beide bestellen en degene die niet past terug sturen.
Lastig he? Vind ik ook hoor. Fenne zat deze winter ook in een 80 winterjasje. Ze heeft nu van Noppies shirtjes in 80 en in 86, van de leggings heeft ze 86. Ik denk dat ik hier ga voor een 86 en in jouw geval voor een 92. Maar... je kunt idd altijd 2 maten bestellen en dan eentje terugsturen he? Of gewoon even in de winkel passen...dat doe ik nu al regelmatig, niemand die er raar van op kijkt...