wanneer bed en box bodem naar beneden?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ProudMum, Sep 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey is nu 7 mnd en trekt zich nog niet op. Hij ligt nog lekker languit op zijn buikje te spelen in de box. Af en toe zit hij op handen en knieen. Is dit het teken om zijn bed en box te gaan verlagen?

wanneer deden jullie dat?

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    toen lars ging staan. toen was hij 9 maanden

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Hier ook toen Elena ging staan, toen was ze rond de 8 maanden

4. Wij hebben het gedaan toen Niels goed kon zitten en ook in z'n bedje rond begon te kruipen.

Dit was met ong. acht maanden.

Groetjes,

Savita

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Toen Demi zelfstandig ging zitten, heb ik hier alles naar beneden gedaan. Ik wilde het optrekken voor zijn. Ik was net op tijd bleek , want nog geen week later trok ze zich al op

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Toen Dano zelf kon gaan zitten. 9,5 maanden. want opttrekken kan daarna heel snel!

7. Kellly

Kellly Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,437
    0
    0
    Bedje hebben we al omlaag gedaan met 7 maanden omdat we snachts niet kunnen zien wat hij doet.
    Box staat nog steeds hoog...Bjorn soet nog geen poging om te gaan staan of zitten..zodra ik dat merk gaat ook de box omlaag

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Toen hij goed kon zitten en rollen. Denk rond 6/7 maanden? Toen hij eenmaal ging optrekken en kruipen hebben we de box zelfs helemaal weg gedaan.

Ik vond het eng dat hij zich omrolde, vooral in bed als ik er niet bij was. Kleine stap naar de spijlen grijpen en eroverheen kukelen (dacht ik).

9. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    rond 3-4 maanden was onze klauter er al zijn benen over aan het gooien en probeerde te gaan zitten vond ik teveel risico man met 6-7 maanden liep dean al was echt levensgevaarlijk geweest haha

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey rolt en tijgert wel, maar doet nog geen poging om echt te gaan zitten.. Denk dat we er tpch aan moeten gaan geloven dit weekend. Snik, weer een afsluiting van een mooie periode

11. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dit vraag ik mij ook wel af. Sanne rolt en tijgert wel, maar gaat nog niet zitten en trekt zich dus ook nog niet op. Wel zit ze nu af en toe op haar handen en knieen in de box en in haar bedje.

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier gedaan tot het moment dat hij zelf ging zitten, want zodra hij het zitten doorhad begon hij zich ook op te trekken! Dit was met 7 maanden hier...

13. marloesss

marloesss Actief lid

Oct 17, 2006
    158
    0
    0
    Toevallig bedacht ik vandaag dat het bedje maar naar beneden moet... Yannick begint te trekken aan de spijltjes van zijn bedje, en ik ben bang dat het hem ineens lukt om omhoog te komen. En inderdaad, dan kukel je snel naar beneden...

Share This Page