Welke ladyshave voor bikinilijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Suuzan, 21 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    ik wil graag een ladyshave kopen voor bikinilijn etc. Welke is goed en/of waar moet ik op letten? Ik wil geen epileerapparaat.

2. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Ik had eentje van Philips. Geen idee meer welke. Ik vond het wel fijn dat ie nat en droog gebruikt kon worden. En dat er een speciaal stukje bij zat (smal) voor het bikini gedeelte.

Suuzan vindt dit leuk.
  3. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Doe in ieder geval niet de VEET, deze heeft totaal geen kracht, helaas echt een miskoop..

Zou gewoon een goed trimmer zoeken voor nat en droog met inderdaad een smal opzetstukje..

Suuzan vindt dit leuk.
  4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik gebruik de lumea van philips maar dat is een ipl dat werkt echt uit de kunst. Haartjes komen niet terug dus ook geen gezeik meg bultjes.

Benen en oksels zijn ook heerlijk zo

DQueen, baby90, Suuzan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    .

6. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Komen ze helemaal niet meer terug? Of bijvoorbeeld na lange tijd weer wel? En werkt het ook op niet heel donkere haren? Bij mij is het meer lichtbruin dan een flinke donkere bush :D

7. DQueen

DQueen Niet meer actief

Klopt het dat je dit alleen op donkere haren kunt gebruiken? Dit heb ik weleens gehoord en me daarna nooit meer verder erin verdiept.

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja ze zeggen dat hoe groter het contrast hoe beter. Dus donkere haren op een lichte huid. En dat heb ik wel dus hier werkt het als een tierelier.

Maar als je binnen 3 maanden te weinig resultaat ziet mag je hem terugsturen en krijg je je geld retour van philips. Binnen 3 behandelingen moet je echt wel een heel duidelijk verschil zien.

DQueen vindt dit leuk.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja bruin wel maar blonde en grijze niet.

Ja de eerste weken moet je hem elke 2 weken gebruiken en erna om de 6 weken. Vrijwel alle haren blijven echt weg. Ik ben super tevreden.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook donkere haren op een lichte huid.
    Maar ik moet nog steeds scheren ondanks de philips lumea.
    Oke wel wat minder snel. Maar oksels nog wel 2x per week en benen 1x per week scheren.
    De haartjes zijn inmiddels wat minder dik.
    Heb wel een paar plekjes waar t niet zo snle terug komt.
    Maar verder.....vind ik het dus echt niet genoeg werken helaas.

11. DQueen

DQueen Niet meer actief

en hoe lang ben je dan bezig met elke behandeling bijv. je oksels hoeveel tijd kost je dat? En zie je zo een haartje dan meteen eruit vallen? Of gebeurt dat later? En hebben de haren een minimale lengte nodig om dit te kunnen doen?

12. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Oh, dat is zonde zeg! Ik moet zeggen dat ik de apparaten die geschikt zijn voor de bikinilijn niet heel goedkoop vind, maar als het nou heel goed werkt heb ik het er graag voor over. Die ellendige bultjes na het scheren vind ik vreselijk en ze komen hoe dan ook. Nieuw mes, scheerschuim en daarna een zachte balsem, niets helpt echt goed. Maar meer dan €500 betalen en dan nog moeten scheren is echt zonde van het geld.

DQueen vindt dit leuk.
  13. DQueen

DQueen Niet meer actief

Hier helpt goedkope sudocreme echt als enige tegen bultjes. Sinds ik dat smeer na het scheren nooit meer een bultje gehad.

14. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ook, ideaal!

15. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Dat is een goeie! Die ga ik meteen proberen!

Deel Deze Pagina