Dames, ik zit vandaag op 16 dpo met nog steeds een hoge temp en een wit inlegkruisje.. En toch durf ik niet te testen ben zo bang voor de teleurstelling en daarbij heb ik geen enkel symptoom.. ik post hier even mijn kaartje, zijn er meer dames die pas op 17dpo ongesteld worden? Ben benieuwd naar jullie reacties...
Gewoon testen! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Die onzekerheid is ook maar niets. Succes!
Hahaha, geen idee dus, heb nooit eerder getempt en ovulatietesten gebruikt.. Dit is de eerste keer, daarom vind ik het juist zo lastig.. Het bleek afgelopen ronde in ieder geval wel dat we totaal op het verkeerde moment klusten
Okay, morgenochtend gaat het gebeuren! Jullie horen het van me Tenzij mijn temp morgen alsnog keldert natuurlijk...
Haha, vrees dat ik eraan zal moeten gaan geloven ja.. Morgenochtend gaat het gebeuren.. Als er tenminste niks schokkends gebeurt in mijn inlegkruisje en temperatuur
Ladies! Net manlief ingelicht over het overtijd zijn.. Hij wil het liefst nog een paar dagen wachten.. Ook bang voor teleurstelling maar ik heb gezegd uiterlijk morgen te willen testen, want ik maak mezelf al 1,5 week gek! Dat begreep ie ook en nu dus morgenvroeg testen
Thanks! Overigens weet ik niet of die 6 weken klopt, als je uitgaat van laatste menstruatie wel maar als je uitgaat van eisprong dan niet.. Had namelijk een lange cyclus hopelijk kan de verloskundige me snel meer duidelijkheid geven..
Gefeliciteerd En ik zou van FF uit gaan anders zou je met een cyclus van 60 dagen direct al 8 weken zwanger zijn