Piercing vraag.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door xMelissssssa, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ben momenteel niet zwanger. We willen over een aantal maandjes gaan stoppen met de pil en voor een brusje gaan.
    Ik wil al heel lang graag tepelpiercings. Vind t ontzettend mooi en heeft natuurlijk een extratje tussen de lakens.

Zijn er hier mama's met tepelpiercings? Zo ja, hoe ging dat tijdens de zwangerschap, eventueel borstvoeding/kolven?, de stuwing na de bevalling?

Heb voor maart een afspraak staan bij een piercer.

2. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik heb ze gehad maar tijdens zwangerschap eruit gehaald. Het leek me ook niet handig met borstvoeding.
    Om ze voor elke voeding eruit te halen en dan er weer in.
    Als je van plan bent om op korte termijn zwanger te worden zou ik wachten tot na de zwangerschap.
    En ik zou beide kanten doen. Want je tepels worden groter van de piercing. Anders ben je ongelijk.

3. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Heb er vroeger 1 gehad, vond er trouwens niets extras toevoegen. Werd bij mij gevoelloos eigenlijk!

Bij de zwangerschap van de eerste uitgedaan en nooit problemen gehad met de borstvoeding. Gewoon twee extra gaatjes:D
    Nooit meer in gehad.

Wat ik nu wel heb is dat ik soms een druk in de tepel voel, als ik dan knijp in de tepel dan komt er wat talg of zo uit de gaatjes van de piercing. Als dat eruit is, is de druk ook weer weg. De laatste voeding is nu al wel 1,5 jaar geleden dus melk is het niet. Het is wit en reukloos.

4. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Ja ik had een tepelpiercing. Ik was van plan om hem de hele zwangerschap in te houden en ook met de borstvoeding, ik wilde hem dan gewoon steeds uithalen met voeden en daarna weer terug in doen, had daar positieve verhalen over gelezen.
    Maar...wat ben ik achteraf blij dat ik hem er tijdens de zwangerschap uit heb gehaald!

Tijdens de zwangerschap jeukte dat ding alleen maar, het leek alsof ik hem net had gezet terwijl ik hem al jaren had.
    Heb hem er toen dus uitgehaald en heb er nooit spijt van gehad!

Ook tijdens de bv periode had ik er niet aan moeten denken die piercing nog te hebben, dat lijkt me echt een enorm gedoe

Dus sorry, hier geen positief verhaal ik zou het je juist eerder afraden en er pas een namen na de zwangerschap

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb hem ruim voor de zwangerschap eruit gehaald dus wat dat betreft kan ik niet zeggen hoe dat voelt. Maar ben wel blij dat hij er toen al uit was. Moest er niet aan denken dat hij er nog in zat of er steeds in of uit moest brrr. Mijn borsten werden zo groot en deden zoveel pijn.

Wat betreft dat extraatje tussen de lakens, hij is er hartstikke gevoelloos van geworden en zelfs nu de piercing er al jaren uit is, is het gevoel nagenoeg helemaal weg. En het voelt niet fijn als er wel aan gezeten wordt. Beetje jammer...

6. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik had in 1 tepel een piercing.
    Tijdens de zwangerschap eruit gehaald omdat die echt vreselijk begon te etteren en irriteren.
    Herstellen van een piercing heeft tijd nodig dus ik zou het zeker niet doen als je zwanger wilt worden. Je lichaam veranderd, borsten en tepels worden groter.. en als je BV wilt geven moet de piercing eruit bij elke voeding.
    Tussen de lakens voegt het niets toe. Het was hier lange tijd nog heel gevoelig en dus kon m'n vriend er niet eens aankomen! Daarna merkte ik weinig eraan.. nu zonder piercing heb ik meer plezier dan met!

7. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ik heb er 1.

Tijdens de zwangerschap er gewoon in gehad totdat ik werd opgenomen in het ziekenhuis met hellp.
    Had er een groter staafje in gedaan. Na mijn ziekenhuis periode en poging om bv te geven wat helaas niet op gang kwam er weer in gedaan hier geen problemen ermee gehad.

Met onder de lakens is het geen extraatje eerder gevoelloos wat de andere zeggen.

Deel Deze Pagina