Iedere keer weer moeilijk..

Discussie in 'De lounge' gestart door MissBianca, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Eens in de zoveel tijd, ruim ik mijn zoontjes kast op. Alles wat te klein is, gaat naar zolder en de grote kleren van zijn broer komen daar voor in de plaats. Dan zie ik die kleine kleertjes verdwijnen, wetende dat ze nooit meer door mijn kindjes gedragen worden. Eigenlijk moet ik ze te koop zetten, maar eigenlijk wil ik nog geen afscheid nemen van deze tijd..

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gewoon pas verkopen als je zelf vind dat je er klaar voor bent.

Hier gaan ze ook allemaal in een doos naar zolder toe in de hoop dat er nog een kindje bij mag komen.
    Als het niet het geval is dan pas gaan ze echt weg hier.
    We willen dolgraag nog een kindje *nog niet nu* maar we zullen zien of het er inzit van moeder natuur.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja moeilijk hè!

Wat je ook kan doen is van de kleertjes een soort plaid maken (of laten maken) dan heb je nog iets van een herinnering aan de tijd dat ze klein waren.

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat is wel een heel leuk idee!

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

:( pff weet er alles van, bij me jongens heb ik met me stomme kop alle kleding weggeven in een opwelling. Heb er nu zo spijt van want hun eerste kleertjes heb ik dus ook helemaal niet meer. Bij me meisje had ik me voorgenomen dat ik echt wat ging bewaren. Had hier dozen vol staan, laatst ben ik eens gaan kijken en ben ik toch echt gaan sorteren. Heb nog een curverbak waar wat kleding in zit van onze kleine meid, haar 1e mutsje, jasje, en kleding. Voor de rest is alles weg. Had het er eerst ook vreselijk moeilijk mee, het idee dat er nooit meer een kindje van mij in die kleine maat zou zitten. Nooit meer kleine maatjes kopen. Me man wou eerst geen 4e meer vond dat heel moeilijk om te accepteren omdat mijn hart nog schreeuwt om nog 1 zo klein babytje van ons samen te mogen krijgen. Als ik nu eens wat moet halen voor iemand die zwanger is of net bevallen is, dan hoop ik dat ik ooit nog een keertje de kleine maatjes mag gaan kopen voor mezelf want me man is toch overstag gegaan uit zichzelf :). Dus we hopen dat het ons nog 1x gegund is!

6. Only me

Only me Niet meer actief

Wow, dat is een super idee zeg! Ik heb nog zoveel leuke roze dingen van ons dochtertje, die gewoon TE leuk zijn om weg te doen...

Ik ga me hier eens in verdiepen :)

7. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wat een super idee, had ik dit maar eerder geweten dan waren de kleren van de jongens nooit weg gegaan!

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Inderdaad het is zo moeilijk!! Ik heb er ook heel veel last van gehad. Mij hielp het de dingen juist weg te doen zodat ik het wel moest afsluiten. Eerst was het moeilijk maar gaat me steeds makkelijker af. Dit komt misschien ook wel dat tussen alle 3 de kinderen 3 jaar zit. Als er nog 1 bij was gekomen had ik nu hoog zwanger moeten zijn. Dit is niet het geval dus zal bij een 4e te veel leeftijdsverschil zitten dat helpt mij het echt af te sluiten

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Heel herkenbaar, heb laatst alle kleertjes op internet gezet, meteen reactie gekregen toch maar weer eraf gehaald omdat ik er nog niet klaar voor ben haha en met een smoes afgezegd... Heel erg eigelijk haha

10. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    @Napoleon, wat een goed idee! Ik wil sowieso een aantal dingen bewaren, dus dan hebben we er ook nog wat aan. De rest ga ik binnenkort toch maar te koop zetten, er komt echt geen 3e en we kunnen het geld goed gebruiken. Maar makkelijk is het niet nee..

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Hier ga ik haar eerste pakje maatje 44 in een fotolijstje doen en in haar hamer hangen.

De rest bewaar ik hopen dat er over een paar jaar nog een buikbaby mag komen

Deel Deze Pagina