Ik ben zo blij he mensen, ik ben eindelijk van mijn gekke zus af. Ik had een aantal weken terug nog een topic over haar geopend, dat ze mijn dochtertje lelijk vond en dit op een zeer kwetsende manier overbracht tijdens kraambezoek. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/343333-verdrietige-moeder.html Mevrouw vond het ook nog eens niet kunnen dat mijn moeder op mijn kinderen zou gaan passen. Twee jaar lang heeft mijn moeder ongeveer twee dagen per week op mijn zoontje gepast en nooit kenbaar gemaakt daar problemen mee te hebben. Vorige week hoor ik opeens dat mijn moeder overspannen is van het oppassen. Nu blijkt dat mijn zus, in naam van mijn zusje die nog thuiswonend is, degene is die er last van heeft. Volgens hen gebruik ik mijn moeder door haar op te laten passen en dit laten ze dus absoluut niet toe. naast dat misbruiken van mijn moeder beschuldigen ze met nog met meer onnozele dingen, dat ik door mijn moeder te laten oppassen en dat we soms af en toe bij mijn ouders eten mijn huwelijksverantwoordelijkheden op mijn moeder schuif. Mijn vader heeft zelf nog tegen me gezegd dat als ik het druk heb altijd nog bij hen thuis kan eten, dat zijn huis altijd voor me openstaat mocht het nodig zijn. Bovendien is zijzelf 34 jaar, een eigen huis, maar omdat zij geen man en kinderen heeft eet ze elke dag na werk bij mijn ouders, doucht ze daar, ontbijt ze daar e.d. Ik mag dat niet omdat ik wel een gezin heb. Ik moet maar zelf zorgen voor mijn gezin, aldus zus. Ik zorg ook voor mijn gezin, maar ik mag toch wel soms bij mijn ouders eten. Dat doet iedereen toch wel? Ik heb er geen problemen mee om mijn kinderen naar een kdv te brengen ipv naar oma, maar waar bemoeit zij zich mee in godsnaam?? Maargoed ik ben nu superblij, want dit was het laatste druppeltje. Ik heb besloten om geen contact meer met haar te hebben en dat haar ook kenbaar gemaakt. Ik moest het even kwijt hier, wat een heerlijk gevoel een leven zonder zo'n raar mens
Het klinkt een beetje alsof ze enorm jaloers is! Sommige mensen kun je beter kwijt dan rijk zijn!! Best een knap meisje? Ik vind het een heel knap meisje..mag je trots op zijn!!
Nou inderdaad niet echt een leuke zus om contact mee te hebben. Wat een naar mens zeg. En hoe kunnen Ze je kindje nou lelijk vinden? Dit is toch duidelijk pure jaloezie. Wat een onwijs mooi kindje hebben jullie zeg, wauw prachtig.
je hebt een prachtige dochter. Je hebt groot gelijk dat jij je niet meer laat kwetsen. Je kiest voor je gezin, in mijn ogen het beste wat je kunt doen. Sterkte want kan mij voorstellen dat het een lastige situatie is. groetjes Suzanne
Hoi gelukkig ben je van haar af zij is gek en jalours.ik Vind jouw dochtertje een heel mooi meisje.ik heb vroeger ook gekapt metmijn zusje die zei toen mijn eerste zoontje geboren was Hij was net zö gestoord en lelijk alsik en mijn man ,daar ga ik ook al jaren niet mee om.jalourse mensen bah. goed gedaan meid en geniet van je mooie kindje.groetjes
klinkt als jaloerzie,...echt niet leuk voor je/jullie gezinnetje je dochter is zeer mooi, echt een knuffie-babytje
Waaaa, wat een lekkerding is je dochter!!! Prachtig die haartjes! Dat je dat toen echt moest aanhoren, belachelijk. Ik hoop dat je keuze weer wat rust brengt.
Oke nu wil je geen contact met haar. Maar als je moeder oppast op je dochter of zoon en je eet bij haar, loop je je zus weer tegen het lijf daar toch, want zij eet daar altijd, begrijp ik uit je verhaal? Of heb je oppas nu ook anders geregeld ofzo? En ja ik denk dat ze gewoon hartstikke jaloers is, slaat nergens op dat gedrag
Wat een ontzettend mooi meisje. Zoals ik het lees, komt het inderdaad over als pure jaloezie. Zo'n zus kan je beter kwijt dan rijk zijn. Je mag trots zijn op zo'n mooi meisje!!
Wow, prachtig kindje hebben jullie in elkaar geknutseld Klinkt alsof ze enorm jaloers is idd.. fijn sat het je nu rust geeft. lijkt me toch een moeilijke beslissing om te nemen.
Goed gedaan, en je heb een prachtige dochter. Een heel mooi meisje met een hoog knuffelgehalte. Je zus is jaloers. Wees idd maar trots op jezelf en je dochter!
'Best' een knap meisje ... meis het is een plaaaatjjjee ... om oop te vreten dat heb je mooi op de wereld gezet
Ze is beeldschoon! en wat je zus betreft..klinkt als jaloezie. Jij hebt alles waar zij misschien naar verlangt.
Ik sluit me aan bij de andere meiden... je zus is waarschijnlijk hartstikke jaloers en je dochter is echt een plaatje om te zien!
Meid je zus is retejaloers en gunt jou duidelijk geen geluk. Wat zij zelf niet heeft mag jij kennelijk ook niet hebben. Hoe kan je zo'n prachtmeisje nou lelijk noemen?!