wist nog wel met het ontpillen en k maar denken dat ik zwanger was serieus waar rond de 30 testen doorh1 gejaagd..toen mn menstruatie een x oversloeg (denk ik zie:dag66) testte ik me eigen ook rot. kan me NIET voorstellen dat ik een positieve test in handen zou hebben na al die testen die ik gebruikt heb klinkt misschien raar.. maar w8 zowiezo wel tot dag 60/62 en als ik dan geen zere tepels heb ga ik testen..meestal heb ik paar dagen van tevoren zere tepels en als ik dat dan op dag 60 a 62 heb dan benk met 66 wel ongi..al hoop k van nietm aar kga ff uit van de langste cyclus.. heb vandaag met mn moeder en vriend hierover gehad me vriend weet natuurlk alles maar we zeiden t tegen me ma die zei wat nou als ik van de week testen haal dat kan je gewoon niet weigeren hahahahaha was wel een leukg esprekje. kvind het zo raar te geloven alsk zwanger ben vooral omdat ik nix voel want dat hoeft ook niet maar toch ik denk dan toch wel van ja maar kvoel altijd wat heb altijd "pech" als het om een griepje gaat ofzo en dan zou ik alsk zwanger zou zijn nu nog nix voelen,hahaha. liefs
Hallo daar! Vorige maand had ik serieus last van van alles...moe, misselijk, zere borsten, steken...en toen -> ongesteld! Geen testen gedaan hoor... ik voelde gewoon dat ik niet zwanger was. Nu heb ik nergens last van...ik merk zelfs dat mijn huid in mijn gezicht heel rustig is. Ik krijg zo tegen ongesteldheid aan altijd wat meer last van puistjes en zo... Nu geen puistje te bekennen...HEERLIJK hoor! Voel me weer even een knap meisje... ha ha Tsja... Ik ga zo wel de HA even bellen. @Stellaa: wat lief van die testen..dat zou ik ook niet kunnen weigeren... ha ha Groetjes GvdO
nou kwam ze vanochtend aan hoor met de testen! dus kon me NIET inhouden . maar helaas NEGATIEF :'(. waren testen van de etos weet niet of die prima zijn? maarja over een week ofzo weer testen maar ik geloof dr al niet meer in. ik heb zown onregelmatige cyclus en weet ook niet waneer ik nou overtijd ben en waneer ik te vroeg test of wat dan ook. zou ik nog een kansje maken? iemand hier ook steeds negatief getest en uiteindelijk positief? kvoel al dat me kans helemaal verkeken is ook. voel trouwens ook helemaal niets dat is gwn het gekke!! lijkt me wel super erg als me cyclus nu inene weer hoger ligt .
GvdO .. wij hebben trouwens gewoon hetzelfde he! en jij heb ook al een negatieve test gehad.. waneer test jij weer? ik duim echt voor ons beide! want later positief testen kan altijd nog maarj a waneer test je nou te vroeg of later als je een onregelmatig cyclus heb.
aargh dit vind ik net op i-net (A). waneer je moet testen met een onregelmatige cyclus. Een onregelmatige cyclus Je hebt een onregelmatige cyclus als het aantal dagen tussen het begin van je menstruatie verschilt. De ene keer word je bijvoorbeeld na 27 dagen weer ongesteld en de andere keer na 29 dagen. Is je cyclus onregelmatig, dan ga ja uit van de langste cyclus die je in het afgelopen half jaar hebt gehad. Daarbij tel je voor de zekerheid één dag op. besef wel dat zon test niet goedkoop is. dus moetk op dag 66 pas testen . dan zou mn eisprong toch nog moeten komen of niet, we hebben genoeg geklust al1 afgelopen 4dagen niet en donderdag weer lekker saampjes! ivm werk.. dus ogneveer 6dagen dan niet gedaan, stel dat eisprong nog niet is geweest hoop ik niet dat t 1 van die 6 dagen is dat t gebeurt:\. help help help haha kmaak me eigen weer lekker gek ook
Ik was de hele dag druk druk druk dus kon niet op je reageren... Ik weet precies hoe je je voelt. Twijfels te over... Begint m'n vriendin (die van niets weet) vanmiddag nog eens over: "als ik kinderen heb dan... en hoe zit dat bij jou?" Dan heb ik het even niet meer hoor... weet ik niet wat ik moet zeggen dus zeg maar niets... Ken je dat? dat vind ik nog het moeilijkste hoor! Vanmiddag wel 80 keer geprobeerd mijn HA te bereiken. Krijg die man gewoonweg niet te pakken! (Zou dat een voorteken zijn?) Morgen nog maar eens proberen. Maak jezelf niet gek hoor! Ik heb ook de hoop nog niet opgegeven voor ons! Bij mij nog geen ongi te bekennnen... Denk dat ik in ieder geval voor de kerst nog een test ertegen aan gooi..of de HA moet tijd hebben..dan mag hij dat doen -> scheelt mij weer geld. Ik heb helaas niet zo'n lieve malle mama. (bedoel ik goed hoor!) Keep in touch. Groetjes GvdO
hahaha ja malle moeder heb k :O . ik heb de hoop ook nog niet opgegeven ben helemaal op internet wezen speuren enz naar verhalen over testen die eerst negatief waren en later postief werden enz . maar ik denk nu ook als ik de langste aan moet houden hebk woensdag mnv ruchtbare dagen..nou ja dan is me eisprong volgens berekening op internet maar dan is mn vriend er niet die komt een dag later :x miss is dit een verkeken kans.. maar als het nu ook cyclus van 66 is zal toch raar wezen lijkt mij want voor mij leek t er meer op dat ie miss wel x had overgeslagen toen k op 66 zat.. nou ja we hopen gwn lekker door heb iig genoeg geklust behalve afgelope 4dagen maar dat is dan ook niet nodig als me cyclus dit x niet weeeeer boven de 60 ligt.. k duim gwn voor ons dat we lekker zwanger zijn! en dat wij bij het groepje behoren die gwn niet zo snel hcg aanmaken! en dan over een weekje ofzo een dikke positieve streep! en hoop voor jou dat jij je ha kan bereiken! kan jij daar gratis testen dan? in de tijd datk pas was gestopt metde pil toen werdk maanden niet ongi en ik maar in de zenuwen wist ik veel dat je eerst moest "ontpillen" en de test bij de dokter was 11euro omdat ik geen andere medicatie slikte . nou ja LIEFS! trouwens, kwil ook wel een banner gemiddelde cyclus als ik t uitreken is voor mij 40,3 blabla afgerond 40 dus..dus moetk dan gwn banner aanmaken met 40 dagen?
toch enorme steken bij merechter lies straalt uit naar me bovenbeen..kan toch niet mn eisprong nu wezen he pff. Of ongesteldheid zet door kan ook, kan ik tenminste wel weer met een schone lei beginnen,t is wat. en ik maar klagen en klagen terwijl er mensen zijn die dr al tig keren langer over doen..
@Stellaa: Iedereen is toch weer anders hoor! Klaag maar lekker...dat is af en toe ook fijn! ha ha Je kan op deze site ook een banner aanmaken voor een afwijkende cyclus dus ik zou als ik jou was dat gewoon doen (heb ik ook gedaan). En idd het gemiddelde nemen van alle cycluslengten... Ik weet ook niet zo goed hoe dat gaat bij de HA. Misschien dat ik hem vraag te kijken wat er met me aan de hand is. Ze kunnen toch bloed afnemen ofzo? Ik neem aan dat hij dat maar moet checken... Ben benieuwd of mijn HA daar in trapt! Nu is de film "look who's talking too" bezig...erg toepasselijk bij mijn gemoedstoestand.. ha ha Groetjes GvdO
Ik blijf ook hopen voor ons! De kracht van Positief Denken moet toch ergens goed voor zijn! We denken onszelf gewoon zwanger ha ha Ik geloof daar toch wel een beetje in hoor. Ik ben ook erg rustig op dit moment moet ik zeggen. Het komt allemaal wel goed. Ondanks de twijfels en onzekerheden. We keep our fingers crossed. Liefs GvdO
Het zit nu misschien tussen mijn oren maar ik voel me niet echt helemaal lekker (vlaag van misselijkheid kwam net voorbij)...begin heel voorzichtig mijn linker borst te voelen...met vlagen. AAHH! Ik HOOP het ZO!! Ook ik maak mezelf helemaal gek nu! ha ha ha liefs GvdO
HA HA HA een half uurtje geleden was ik nog rustig... HAHAHAHA maar nu.... Hoop dat het snel morgen is... Dan wordt het toch een testje vermoed ik. GvdO
Dank je wel Jois, Jij zit ook al weer in ronde 7. (Ik ook!) Hoever ben je nu? Ei al gehad? op de wachtbank? of mag je nog even... Groetjes GvdO
hahahaha gvdO ben benieuwdddd wat je test je gaat brengen ik maak me eigen ook gek hoor ent steeds steekjes lage buikpijn..kdenk dat t doorgaat komen maar het is NIET dezelfde pijn..khoop niet dat ik zere borsten ga krijgen! want dan is t altijd NIETRAAK bij mij dan . grrrrr word gek gek gek . i loveeeee deze site echt waar wat kan ik me lekker lostypen hiero zeg. ik duim iig heel hard voor je op een positieve test!! ik durf nie tmee te doen w8 wel tot dag 66 als t dan al niet doorgekomen is.. ja die film ja kwam op tv zapte dr ook al langs.
voel trouwens meestal alsk ongi word allemaal prikkeltjes tintels.. maar heb ik nu ook al een weekje ofzo :O en toenet ook en ook steekjes,prikkels,tintels vlakbij mn *** en bovenbeen. soms word me bovenbeen zwaar dat hebk ook alsk ongi word. mjaa daar reken ik niet op . sosm voel ik gwn wat dingen in mn buik watk moeilijk uit kan leggen soms pijn en soms gwn tintels tja hoe moetk t gene watk voel verwoorden als ik zelf niet goed weet wat ik voel. ( tis wel steeds me rechterbeen) en heb nu steeds het gevoel dat ik ongesteld ben voelt zegmaar of ik het heb laten lopen daar beneden tis net of t me benen over loopt. bah, steeds naar de wc..zo kom ik nog eens in beweging ook! maar dan zit ik op de wc en dan is dr nix aan de hand, zo raar. en bijna iedere avond zere rug, maar ja zal vast wel scheef hebben gezeten over de dag h1.. had laatst wel 2 dagen savonds last van steken in mn been zoo erge pijn, zou dr wel nix mee te maken hebben?:O. en maar wachten .
Goedemiddag (ondertussen)...dat gaat snel.. Even heel kort want moet zo weg: Test gedaan vanmorgen ->NEGATIEF:x AAHH Ik dacht dat ik gek werd. Meteen de HA maar weer proberen te bereiken en ja hoor...de aanhouder wint! Morgenochtend gaan we (ventje en ik) maar eens even met deze man babbelen. Ben benieuwd! Nog steeds geen ongi te bekennen: af en toe wat gevoelige boobs. Maar verder echt helemaal niets nada noppes niënte. Ik vind het ook erg prettig nu zo'n plek waar ik heerlijk anoniem het een en ander kan delen met jullie! Over je banner: even een nieuwe aanmaken -> dan een afwijkende cyclus, die staat helemaal onderaan. (net nog even voor je gekeken). Dan gaat het helemaal goed komen. Tot straks maar weer of zo. Liefs GvdO
heb ik ook gedaan maar dan 40 gedaan maar daar benk natuurlk voorbij. wat KLOTE dat is negatief is . ik had gister wel wat krampen zoals ik hier vermeldde maar geen ongi hoor . en ook geen pijn meer..werd gisteraaf na die pijn wel misselijk zeg :S. bij een onregelmatige cyclus moet je je langste cyclus aanhouden en die hadk allemaal voorbij gweest als die uitschieter van een 66 dr niet bij zat als dat echt zo is hebk morgen me eisprong maar kan gwn niet.. heb weinig sympth. enigste is datk geen zere tepels heb deze x. en rugpijn maar dat is ook lang niet iedere avond. en borrelende buik alsk ongikramp heb. dus alsk t ben hebk weinig sympt. is wel lekker al zou k nn u wel alsk zwanger ben de boel bij elkaar willen kotsen! zodat dr een lichtje gaatbranden, mja helaas, meis ik duim nog steeds voor je je maakt gwn niet snel genoeg HCG aan en het komt goed!! ik test denk wel gwn op dag 66 dan weetk zeker dat t wel POSITIEF MOET zijn alsk t dan toch ben. en anders ga ik ook naar de HA. Veel succes bij de HA en ik hoop dat je een bloedtest krijgt als jij dat zo voor mekaar krijg dan moet ik dat ook maar eens zien los te krijgen!! ben de gehele dag niet hier meer.. de 2ling is hier (neefjenichtje) en andere nichtje, hok vol! en vnaaf een vriend waark een film mee ga kijken. miss spiek ik nog wel ff! mn duimen draaien overuren voor je!