Ik wens je veel plezier vandaag met al die gezelligheid! Heerlijk toch...kan je je gedachten ook even ergens anders op richten... Niet verkeerd! Hopelijk gaat het bij jou goed komen allemaal. Wel balen idd dat je je langste cyclus moet afwachten en dat deze dan ook nog eens in de 60 dagen is! Wow wat een geduld moet je daarvoor hebben. Ik wilde dat ik een potje geduld had voor je...die kan je wel gebruiken volgens mij. Soms zou ik ook wel willen dat het dan maar duidelijk was..of ongesteld of zwanger met heel veel symptomen! En dan natuurlijk nog het liefst het laatste! Ik voel me helemaal suf in mijn lichaam en voel dingen die ik volgens mij nog nooit gevoeld heb ineens heel duidelijk...dat zal wel helemaal nergens meer mee te maken hebben hihi. We gaan het wel meemaken... eerst morgen afwachten. Duimen maar! Groetjes GvdO
zoooo heb een heerlijk dagje gehad!8) toch is die 66 een flinke uitschieter geweest moet haast wel maar w8 maar gwn zo'n tijdje dan weetk gelijk dat ik zwanger ben of juist niet dan kan het gwn niet meer zo wezen datk te vroeg test. of als ik wel 66dagen cyclus heb nu (onmogelijk gwn) dan hbk vandaag eisprong, maar ja internet kan zich vergissen nja niet vergissen maar bij de ene is t eerder bij de ander later en dan alsk morgen klus dan zou ik miss ook nog wel kans maken! maar ga ik niet vanuit! w8 gwn netjes af met testen want heb wel vruchtbaarslijm gehad paar x! en daarna nog geklust! maar ik w8 netjes(A). en ik ben benieuwd hoe t bij jou gaat bij de HA meis! Ik hoor van je he! dikke knufff en succes! kga nu lekker me bedje in, Xx
heb trouwens wel heeeel afentoe gister(zie tyd) steken in mn vagina of daar vlakbij.. net of je met je vagina ergens tegen aan stoot..denk maar aan zown herenfiets waar je opzit en dan je *** stoot tegen die stang in t midden of als je dr een schop inkrijg..weet niet of je t beetje kan inbeelden..maar dat doet echt pijn! en zulk pijn heb ik ook al1 dan heeeeel lichtelijk, nu niet meer hoor maar heb t gister wel even gehad! als ik mn verhaal zo teruglees denk ik, wat onsmakelijk! sorrie !!8) ben nu echt slapen. Liefsss.
Heel herkenbaar! Heb ik ook een keer gehad deze maand..kon bijna niet lopen zo zeer deed het. Typisch!!
Ben net bij de HA geweest...zal je een korte sv geven van wat afgesproken is: ·Morgenvroeg eerste ochtend urine brengen bij HA voor zwangerschapstest. (Hopelijk ben ik zwanger en hoeft de rest van dit rijtje niet meer door te gaan!!!) ·Morgenvroeg bloed afname bij het laboratorium voor: oalgemeen onderzoek: BSE, Hb, Glucose. oKlinisch Chemisch Laboratorium onderzoek: FSH, LH, Oestradiol. oMedisch microbiologisch materiaal: prolactine. oUitslag volgt in januari (via HA). ·Afspraak gemaakt in het ziekenhuis bij de afdeling gynaecologie m.b.t. verminderde fertiliteit ·Afspraak gemaakt bij Klinisch Chemisch Laboratorium. oSemenanalyse oUitslag volgt in januari (via HA). Onze HA was heel begripvol en vroeg ook naar wat wij nu van hem verwachtten.. Wat wij wilden dat hij voor ons ging doen! Dat vond ik persoonlijk erg prettig. Verder gaf hij nog mee dat hij nu nog geen inwendig onderzoek zou kunnen doen omdat het in zo'n pril stadium zou zijn, waardoor ook hij hiermee geen zekerheid zou kunnen geven of ik wel of niet zwanger ben. Hij hoopt ook dat hij ons morgen kan feliciteren! Nou...wij ook!! ha ha Wat een lang verhaal... We wachten maar weer af! Groetjes GvdO
zo dat is wel goed nieuws meis!! Morgen je urine wegbrengen en dan hopen dat de test positief geeft! en anders via een bloedtest positief! maar krijg je pas in januarie..maaaar is ook bijna! hoop echt dat ie positief is en je de rest niet meer nodig heb indd! verder nog klachtjes trouwens? ik had gister ongi gevoel d8 van alsk wakker word ben ik ongi maar niets en heb een kei enge droom gehad :S. was laatst op vakantie in landalgreenparks.. en in mn dromen dus weer toen elke avond liep er een duivel door t huis van iedereenen vermoordde iedereen als ze niet opschoten . echt zo raar en elke nacht die engerd ontweken enz. en elke nacht snel bij iemand in de auto stappen om te vluchten om vervolgens volgende dag terug te keren. en toen op een dag werd iedereen bij elkaar geroepen om te zeggen dat alles nep was en 1 grote grap, dus luchtte heeeel erg op voor mn vriend en mij. en toen zijn we met de bus naar italie gegaan want daar was t strand..die landal lag bij italie, Omg . En toen daarnaar t strand gweest en pizza gegeten enz en zag me vriend zo met andere meiden flikflooien..Grrr, Klote droom
Dromen! Praat me er niet van! Haha...Ik heb een mooi boek waarin je belangrijke aspecten van een droom (bv. bij jouw de duivel) kan opzoeken en waar dan een mogelijke betekenis wordt gegeven aan dit aspect. Zodat je het eventueel kan plaatsen in je leven...Als je je er dan bewust van bent, zal je er niet meer over dromen... Tenminste... het is maar waar je in gelooft natuurlijk. Kan wel eens voor je kijken? Ik hou nog wel eens dat soort dingen bij op een briefje, vooral als het vaak voorkomt. Uiteindelijk ga je er wel een patroon in ontdekken... Ik had vannacht ook erg wazig gedroomd. Iets met een vuurbal die we met een aantal naar elkaar overgooiden. (Een soort lummelen) De plek waar we waren was een soort vakantieoord/camping... ha ha Verder heb ik nu een erg gevoelige (pijnlijke) linkerlies, bovenbeen, knie. (allemaal links) Ook vanochtend wat misselijk (maar dat zal wel zenuwen geweest zijn! hihi) Voel jij nog wat? Ben net heerlijk kerstinkopen wezen doen in de stad! Erg gezellig met een vriendin ongegeneerd shoppen! Niet verkeerd. Was erg gezellig. Groetjes GvdO
nouja niet echt een duivel eerder zown iemand met screammasker weetjewel:S. was ook op vakantieoord:S. en wel 3x over een zoontje gedroomd! en vorige week x datk opvakantie was maar de weg kwijt was en dr toen een groot gevecht was waark ontsnapte! je mag van mij wel kijken ben benieuwd! ik voel verders niets! leuk ff shoppen, ff dr tussenuit! nog watleuks gekocht?
heb last van mn buik, geen ongi gevoel maar drukkend gevoel..zo wilk t ook niet helemaal noemen tis niet te beschrijven, aldus nieuwe klacht!
Hallo dan! Ben een beetje verdrietig... Test vanmorgen bij HA was negatief. Heb nu bloed af laten nemen en nog een beetje last van mijn arm daardoor....(maar dat gaat wel over voordat ik een jongetje word) Gisterenavond had ik ook last van mijn onderbuik, zo dat je niet kan bukken en zo, dat je daarvan gaat "puffen". Geen pijn maar toch weer wel. Heel gek! Dat is nu over trouwens. Ik blijf hopen op een kerstwondertje voor ons hoor! Hoewel er nu dan 3 testen alweer negatief waren. Maar nog steeds geen ongi te bekennen. Alweer dag 55! JEETJE wat gaat dat hard! Groetjes GvdO
Ik zou nog voor je kijken in mijn boek. Heb er even de tijd voor genomen. Wat ik altijd doe: Ik lees de teksten en wat voor mij van belang is pik ik daar uit. Misschien herken je iets, misschien niets. Dat kan allemaal...8) Ik heb de overeenkomsten die ik zo zag even schuingedrukt, en mijn gedachten hierachter in het rood getypt. Verder kan ik er niets mee hoor! Dit is echt iets persoonlijks dus misschien is het ook alleen maar leuk om te lezen.... Soms staat er iets wat negatief aanvoelt, maar je kan er altijd een positieve kant uithalen (en dat moet je ook doen!). Ik heb even gezocht op: moordenaar -> Hij verschijnt in een droom als een schaduw en hij "vermoordt" de liefde die ons dierbaar was, de gevoelens, de vooruitgang op de levensweg. De moord in het droombeeld is vergelijkbaar met het abrupte einde van een levensperiode (misschien wel omdat er een kindje bij komt in jullie leven?)of een aankondiging van een problematische situatie, waarin wij, onze familie of onze vrienden verzeild zouden kunnen raken. (wel alert blijven op je omgeving?) Bij zoon stond niets zinnigs dus heb gekeken bij: kind -> het symbool van nieuwe mogelijkheden die het bewustzijn totaal veranderen. In dromen over zwangerschap wordt het kind de volle negen maanden door de moeder gedragen en vervolgens geboren; in dit geval wijst het ook op een nieuwe ontwikkelng, waarvoor we in de waaktoestand moeite zouden moeten doen, of op het einde van een levensperiode. Het kind duidt ook op een verborgen weg die men kan inslaan, of op iets waardevols, wat men zou kunnen bemachtigen. In negatieve zin wijst het kind op een algemene noodsituatie, of het symboliseert een dier dat onze hulp nodig heeft. verdwalen-> kan betekenen dat je in de waaktoestand gedesoriënteerd was. gevecht -> in de waaktoestand heeft dit te maken met het oplossen van een conflict. toeschouwer/ontsnappen hieraan ->men wil zich met hulp van anderen aan de moeilijkheden onttrekken. Hoop dat het een beetje zinvol is geweest hi hi en anders heb ik me weer een poosje vermaakt! Liefs GvdO
heel erg lief dat je dat even heb opgezocht dat eerst daar MOET IK NIET AAN DENKEN, hahahaha. was in italie geweest dit jaar en landal en die dromen matchte met een heel akelige monster xD. heb je nog klachtjes meis? Ik had gisteravond heeel veel buikpijn echt in t midden onderin me buik zoveel pijn kon wel huilen! heb daarna diaree gehad en toen later weer geplast en khad rekbaarslijm weer een klein beetje echt zo raar, t leek al1 wel wat witter dan dat t doorzichtig is. en jahooooor weer een droom gehad.. in alle 3 die dromen over een kindje wou ik graag een meisje maar werd een jongentje was ik ook super blij mee hoor! maar dan wou ik ze een meisjesnaam geven maar werd t een jongen en d8 ik oja en vanacht droomde ik dat ik aan het bevallen was en me vriend naast me zat op bed en jahoor daar kwam de eerste dat was een jongentje maar die werd dood geboren ofzo.(of hadk aan de kant gelegd ).en daarna kwam er een meisje 8trna en ik zei nog tegen me vriend " had graag een zoon gewild maar blablabla'(net ofk was opgelucht ofzo :x) wat ik gezegd heb is me allemaal onduidelijk, Gelukkig maar! en me vriend daarop ach geeft niet lieverd. lekker in bed gekroeld met mn meisje toen (is ene hele mooie droom als die rare dingen dr niet omh1 gebeuren zoals een doodkindje, bah ) en het meisje hadden we een mooie naam gegeven en gingen later met de familie in mn oma's huis zitten die allang al is overleden . maargoed we hadden t huis tot onze beschikking en me familie uit engeland kwam over heeel gezellig allemaal gingen allemaal onze kleine meid bewonderen, en toen kwam de vraag " wat is haar naam?" nou en we wisten t beide niet meer , en toen ging de wekker. zo raar he, net of ik perse een meisje wil oke streef wel heeel erg naar een dochtertje dat zeker wel! maar een jongentje is net zo welkom hoor! het is denk gewoon omdat ik zelf zown meid ben die van shoppen houd en lekker optutten en daar kan je dochter lekker aan meedoen later, lekker met zn 2! een zoontje zou wel meer mannendingen gaan doen met papa! hahaha vind het niet erg probeer vaak voor me te zien hoe onse dochter/zoon dr uit komt te zien , vaag he. een zoon is ook super geweldig, dus niet denken dat als ik een zoon heb ik die aan de kant zet zoals in mn droom blijkbaar, kan het niet over mn hart verkrijgen als dat realiteit zou wezen en stiekem lach ik er ook wel bij omdat het gewoon stom is, rare dromen ! fijne kerstavond he!! en fijne kerstdagen samen met je vriend +familie?+vrienden? ik heb t heel gezellig met familie vrienden en me vriend ik ga me wel vermaken!! liefsss!!
he meis ik reageerde net op t andere bericht had deze niet in de gaten joh , deze stond nog op pagina 5 haha. aaah het is toch weer een tegenvaller zo'n negatieve test! maaar dat zegt niet alles he! je kan ook te weinig hcg aanmaken en daar is een bloedtest goed bij want daar word het wel bij opgemerkt!! en hou op hoor ik had gisteravond ook met bukken dat het zoooon pijn deed.. en straalde helemaal door me benen heen, hebk meestal alsk bijna ongi moet worden dus dan wordk uurtje later ongi of p zn hoogst dag later.. maar nuheb ik het al 4 dagen dat soort pijn als t niet meer dagen zijn en gister dus indd met bukken dat de pijn echt heftig werd ik zit op dag 54, ik blijf ook hopen op een kerstwondertje voor ons!! succes meid zit dr niet teveel over in he want je weet dat een bloedtest dr niet voor nix is en die altijd alles dr uithaalt wat dr in zit dat je dan gelijk duidelijkheid heb ( tenminste d8 ik heb dr nooit kl8en over gelezen dacht ik). Liefsss!! door de gezellige kerstdagen door toch door blijven duimendraaien hoor! doe ik ook!
Dank je wel! Jij ook een hele fijne kerst toegewenst. Ik ga vanavond heerlijk met mijn man en vrienden borrelen en 1e en 2e kerstdag wordt het familiebezoek! Heb er wel zin in. Kzal niet meer zo veel achter de comp. zitten aankomende dagen. Is niet zo gezellig he, zeg maar. We gaan vrolijk door en we wachten het allemaal wel af. Heb nog steeds sterk het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden! Echt heel bizar. Pijn in onderbuik blijft aanwezig. De laatste tijd onthoud ik mijn dromen niet meer zo goed, ik zal er eens op gaan letten... Misschien dat ik je eens een droom kan vertellen. Ik vind het altijd wel reuze interessant om te lezen en het uit te denken/diepen. hihi Nog even over wat er in mijn boek staat bij: dochter-> er is vermoedelijk iets met het eigen gevoelsleven niet in orde. (Jij koestert je dochter in je dromen, dus zou ik dit vertalen als blijf bij je eigen gevoel en koester deze.) bevalling -> heeft altijd iets te maken met de wedergeboorte en met nieuwe inzichten. Bij vrouwen wijst dit op de ontplooiing van de eigen persoonlijkheid, op een gelukkige relatie. Verloopt de bevalling zonder problemen, dan kun je op een uiterst positieve periode hopen, waarin bijna alles zal lukken. geboorte -> kondigt in het algemeen het begin van een voorspoedige levensperiode aan. Bij vrouwen zou een geheime wens in vervulling moeten gaan; dit hoeft echter niet de wens te zijn om een kind te krijgen, maar het is vermoedelijk eerder het verlangen om nieuwe mogelijkheden aan te boren. WAUW SUPER POSITIEF TOCH! HA HA Geniet van de dagen! Heel veel lieve groetjes GvdO
dat is zeker positief! want bevalling ging ook zonder problemen in mn dromen Ik ben er aankomende dagen ook niet! het is indd heel ongezellig anders hahahaha. nou meid we gaan paar leuke dagen tegemoet even alles opzij zetten! na de kerst wel weer even wat laten weten he!! dan zal ik me klachten ook maar neerzetten mocht ik die nog krijgen! gezellig hier op t forum! en maar klagen . Liefss!!!
Daar ben ik weer We hebben heerlijke kerstdagen gehad. Lekker veel gegeten, gedronken en gekletst. Ook nog eens heel leuk gezelschapsspelletjes gedaan... je kent dat wel! Echt zo'n familie gevoel!! Heb nog maar eens een test gedaan voor de zekerheid vanochtend, maar goed we zijn er niet vrolijker van geworden 8). Moet zeggen dat ik er wel enorm onzeker van aan het worden ben. Ik voel mijn onderbuik nog steeds (zo'n trekkerig gevoel), verder heb ik nergens last van! Hopelijk wordt het snel duidelijk allemaal. Mijn man gaat morgen zijn potje vullen en naar het ZH brengen, zodat we ook weten hoe het bij hem gesteld is. Maar ik vraag me werkelijk af wat er met mijn lijf aan de hand is. Wat duurt het toch lang! Dag 58 alweer en nog geen ongi te bekennen. Stellaa, hoe is het met jou? Groetjes GvdO
heee, Wij hebben ook leuke kerstdagen gehad was helemaal top! heb eergister maar getest en toen duurde t vet lang tot de controle streep kwam en toen eindelijk na paar minuten kwam de controlestreep! (miss test verkeerd uitgevoerd?pff) en toen zagen we een licht streepje maar wel wit ook toen ik m uit elkaar sloopte was t zichtbaar en nu is ie natuurlk opgedroogt en je ziet m beter..kga dr vanuit dat t een indroogstreep was.. bij die vorige test die ik gedaan heb die heb ik uiteraard ook uitelkaar gesloopt maar daar was in geen enkele beweging een streepje te zien! en gister voor we gingen slapen zei ik nog tegen me vriend dat ik me nie tlekker voel.. nou precies om 06:00 toen werdk wakker door zown zure smaak dus ik dacht het is gwn even viessmaakje zoals ik weleens vaker even heb, maar t bleef maar aanhouden het was gwn brandenmaagzuur en gwn maagzuur met kotsneigingen. ken je t gevoel als je gekotst heb? dat je dan een heel zuur smaakje heb dat hadk de hele tijd en maa rkokhalzen hielt ongeveer een uur lang aan d8 echt dat ik doodging werd dr gwn bang van. en nu soms gwn viessmaakje maar niet meer of me leven dr af hangt. liefs
Dat is niet tof natuurlijk, maar aan de andere kant klinkt het wel weer veel belovend! AAHH!! Duim duim duim duim duim duim.... Als je wat hcg over hebt straks stuur je het dan mijn kant op? hi hi Ik hoop het zo voor je meis! Ben benieuwd hoe je je morgenvroeg voelt? Bij mij nog steeds geen bijzonderheden. Wel steeds meer mensen die ons papa en mama zien worden! Mensen die er weddenschappen om leggen enzo ha ha. Ken je dat? Groetjes GvdO
hahaha nou ik zal geduldig afw8en haha alleen maar leuk als ze jullie al papa en mama zien worden! ken verder geen mensen die dat bij ons denken op mn moeder na dan! hoef ik iig niet bang te wezen dat ze straks raar zal reageren, hahahaahaha. net bij een vriendin geweest! en nu lekker naar bed! liefs