snelle vraag!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stellaa, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hallo meiden!

@ GvdO: Ja ik vind het nog steeds verschrikkelijk moeilijk en heb het nu enorm lastig met mensen die rondom mij zwanger worden, wanneer ik naar een film of programma kijk waar een baby in voorkomt krijg ik echt tranen in men ogen.
    Iedereen zegt dat we nog tijd hebben en dat we nog niet zo lang bezig zijn, maar het verlangen word gewoon elke keer groter en er zijn zoveel verloren maanden geweest...
    Niemand verstaat dat eigenlijk, ben blij dat ik er eens met iemand die hetzelfde meemaakt als mij over kan praten!
    Het is inderdaad gek hoe een lichaam in elkaar zit, bij sommigen is het in ronde 1 al raak en dan weer anderen doen er jaren over!
    Goed dat je ongi bent! Mag je dan nu starten met clomid?
    Hou je mij even op de hoogte want midden februari starten wij:)
    Moet wel zeggen dat ik blij ben dat we binnekort geholpen worden, is toch wel een troost;)

@Stellaa: Je bent nu toch ook wel al een hele poos niet meer ongi geweest hé, heb je onlangs nog getest?
    Moest ik jou zijn zou ik toch even langs de dokter gaan gewoon omdat je dan uit die onzekerheid bent.
    Ik duim echt mee voor jou hoor!

Bedankt voor de steun hé dames, doet echt deugd als er mensen achter je staan!
    En we blijven duimen dat we nu snel allemaal een beebje krijgen!

2. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

hee hee, ben momenteel niet thuis maar zodra ik thuis ben test ik gwn nog een x want heb al tijden niet meer getest.. heb nog een test liggen dus.
    en anders naar de dokter toe toch maar :).

blijven indd allemaal duimen!!:)

3. GvdO

GvdO Lid

8 sep 2009
    75
    0
    0
    Leerkracht
    Flevoland, Nederland

Hallo!
    Hoe gaat het? We zijn al weer een poosje niet meer actief geweest hier. kwas toch wel benieuwd hoe het met je ging of gaat? eigenlijk;)

Met mij kan het er wel mee door. Ben aardig aan het idee gewend en heb het om me heen tegen deze en gene verteld.
    Vandaag toevallig weer bij de gyn geweest en ik mag vrijdag weer terug komen om te kijken of er dan wel activiteit bij mijn eierstokken is. (Vandaag was het er dus nog niet...)
    We geven de moed niet op en duimen en klussen rustig verder..:D
    Een beetje cliche maar: alles is liefde...!

Groetjes GvdO

4. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

met mij gaat het goed:)
    hele erge ongi buikpijn!! wou naar de dokter maar ik woon nu een heel stuk verder op bij me vriend tot we samen wat hebben..
    en dokter is hier niet zo in de buurt moet ik overzetten etc.
    maar heb zoveel buikpijn met volle moed weet i kzeker dat ik vandaag of morgen ongi word!
    had vandaag wel vruchtbaar slijm en eergister ook :(
    kan ook door stress komen hoor... heb inene zoveel voor me voeten de laatste tijd en drm ook erg druk terwijl ik weet dat ik gewoon echt naar de dokter moet gaan.
    heb voor de gein even gegoogled of je ook zwanger kan wezen zonder dat je postieif test en zijn wel degelijk verhalen dat dat kan.. ik maak me dus helemaal gek, eerst even tot rust komen, haha.
    verder gaat het super met me enz en voel ik me echt toppie :)

ben blij dat je aan het idee gewend ben en blijf natuurlijk voor je doorduimen!!!
    Hoop dat het vrijdag wel zo is!! :D
    alles is liefde inderdaad!

liefss!!!

Deel Deze Pagina