Hallo dames, Onze dochter van 2,5weken oud krijgt sinds vorige week donderdag de Omneo Comfort 1. Voorheen gaf ik nutrilon standaard maar ze had keiharde ontlasting en gaf best wel veel terug tijden en na de fles. Het cb + huisarts rade me aan om over te stappen op Omneo. Nu krijgt ze al een dikke week de Omneo maar het spugen is er niet minder op geworden,eerder meer. Ik kan haar 3x per dag wassen en omkleden omdat ze tot op haar rompertjes doorweekt is...zo zielig! Ook zijn haar poepluiers nu erg dun en waterig. Plassen doet ze gelukkig wel goed dus ze heeft geen vocht te kort. Wat kan ik nu het beste doen om het spugen minder te maken en de ontlasting "normaal" te laten worden? Ze krijgt nu 90cc en 3 schepjes voeding. Op het pak staat: Dieet voeding bij krampjes of moeizame ontlasting. Maar ze heeft nu geen moeizame ontlasting meer. En er staat: Met: GOS:LcFOS. Wat betekend dat? Bedankt voor het lezen en antwoorden.
hoi je zit hier in het forum van de lactatiekundige, wij weten veel van borstvoeding, ook wel iets van kunstvoeding, maar dit zijn vrij specifieke vragen. Ik zou deze vraag even stellen in het forum van de voedingskundige of even je eigen CB bellen. Succes! Mirjam