Dit is mijn tweede zwangerschap en zoals jullie kun zien ben ik nog niet zo heel ver.. Toch heb ik vooral s'avonds echt een buikje en zijn mijn borsten beduidend groter (tot groot plezier van mijn man )!! Ik ben bang dat ik het zo niet heel lang verborgen kan houden. Herkenbaar??
Zeer herkenbaar, draag nu een buik zoals ik hem met de eerste pas met 25 weken had ofzo.... Ook al veeeeeeeeel eerder te zien, nu zo'n 8 weken, vorige keer pas met 17
Jahoor, is algemeen bekend ook. Je lichaam is gewend aan het dragen van een kind en weet wat zich te wachten staat, je darmen zetten daarom al een beetje op en dat is je buikje wat je ziet. Later gaat je baarmoeder pas groeien. Ik heb het met de 3e al met 8 weken moeten vertellen want het was overduidelijk te zien.
Thanks meiden! Toch bijzonder dat je lichaam zo werkt! Hoop het nog even geheim te houden tot de termijn echo en zo niet dan toch maar eerder vertellen
Hier ook! Kon het haast niet verborgen houden. Ben nu 18 weken maar het ziet eruit als 25 weken. Ben benieuwd waar dit heen gaat... De snelheid van het groeien is nu wel ietsje minder als tot 15 weken maar ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik dat toen ook vaak dacht en dan de volgende ochtend wakker werd en ineens weer dikker was. Net alsof het 1x in de zoveel weken groeit...
zie hier buikje 6 weken van numero 3 verborgen houden was niet echt een optie Ach ja het is niet anders he, zou niet spastisch gaan doen om het te verbergen in elk geval gewoon genieten!
@Miertje82, kan me goed voorstellen dat je benieuwd bent waar het heen gaat. Volgens mij is het wel sneller zichtbaar maar hoeft de buik aan het einde niet per se groter te zijn.. toch?! @Tigermommy, wow mooi buikje zeg!! Leuk dat je de foto even geplaatst hebt. Zo gek is het dus niet dat ik nu al een buikje heb. En idd ga er zeker niet te spastisch over doen
Ik ben dik maar mijn buik is mega!! Ik was net 6 kilo afgevallen en mijn spijkerbroek zakte af en nu 2 weken later krijg ik de knoop niet dicht! Mijn buik is helemaal opgezet