hoi heb een vraag hoe snel waren jullie weer zwanger naar de eerste dan heb ik niet over hoeveel maanden er tussen de bijden zit maar op moment dat je bent begonnen met een 2de te proberen. nu wou het bij onze eerste heel moeizaam ruim 3,5 jaar en 2 miskrramen en operatie aan de eileiders toch nog natuurlijk gelukt. nu begon even voor mijn dochters 2de verjaardag weer te kriebelen naar een 2de mijn man was nog niet zo ver en zei met haar verjaardag we gaan toch maar proberen ben 2jaar lang niet aan de pil of andere dingen gebruikt. en met idee dat lang cyclus heb eerst maar ongi moeten worden en dan voor 1000% er voor gaan nu heb ik vorige week eenn test gedaan en wat blijkt zwanger, nu gisteren een te vroege echo gehad met duidelijk een zwangerschap in mijn baarmoeder en heel verweg en licht knipperend hartje moet nu dus tussen 5 en 6 week zijn dus sta helemaal paf want echt op mijn dochters verjaardag was het dus gelijk ook raak we zijn heel blij maar zo snel hadden we echt nog niet verwacht. over 2 week weer terug en hopelijk dan een klein mini mensje te zien. voel me heel gespannen. maar ga er van uit dat het goed komt.bij wie is dit ook gebeurt zo
Hier ook veel sneller dan verwacht zwanger van de 2de Toch even schrikken hé? Hoe blij je dan uiteindelijk ook bent Wij hebben wel niet even lang hoeven proberen voor onze eerste maar toch ook 10maand geprobeerd om zwanger te worden, verschillende onderzoeken gehad en uiteindelijk na 2x clomid toch zwanger geworden (ik had PCOS) Nu dachten we om tegen februari hopelijk terug zwanger te zijn maar waren alvast gestopt met voorbehoedsmiddelen. Ik was na 15maand ook net gestopt met de borst dus ik dacht, ja we geven mijn lichaam wat tijd om zich weer aan te passen maar wat denk je?? Onmiddellijk zwanger na het stoppen van de borstvoeding Waarvoor we bij mijn zoontje ruim 10 maanden voor nodig hadden was nu gelukt in 1 lange cyclus Ik zou zeggen geniet ervan! Dit kleintje is een echt wondertje! Gefeliciteerd
De positieve zwangerschapstest voor onze eerste liet iets meer dan 1,5 jaar op zich wachten. (Tussendoor na ruim een jaar een vmk gehad.) Nu hebben we 1 maand 'niet echt veilig' gevreeën en er de maand daarop echt voor gegaan. Gelijk zwanger, van een tweeling maar liefst! Eenmaal moeilijk zwanger, hoeft dus niet te betekenen dat het daarna altijd lang op zich laat wachten. (Omgekeerd vrees ik net zo.)
Van harte! Wij hebben ook heel snel positief getest van onze tweede. Op de eerste 13 maanden moeten wachten. Omdat wij graag een tweede wilde, met een niet al te groot leeftijdsverschil, zijn wij niet begonnen met voorbehoedsmiddelen. We dachten, mede omdat ik ook borstvoeding gaf, dat het wel weer even zou duren. Maar toen mijn zoontje vier maanden was, heb ik alweer positief getest. Was wel even schrikken, maar nu vind ik het super leuk!
Bij nummer één was het na 3 keer raak en toen dacht ik dat het niet sneller kon. Maar bij nummer 2 en 3 (tweeling) was het bij de tweede keer raak. Dus toch nog sneller.
Gefeliciteerd!! Ik had maar 30% kans om zwanger te worden omdat ik al 5 jaar met baarmoederhalskanker in gevecht ben... plots kwam daar ons eerste kindje! Een prachtige kerngezonde dochter... het was een ware verassing!! Afgelopen juni voor het eerst schoon verklaard... wij dolgelukkig en in augustus positieve test... geheel onverwachts omdat we er echt niet mee bezig waren... maar super welkom... tussen onze kindjes zit dadelijk 11 maanden... De wonderen zijn de wereld nog niet uit