Ben zwanger, maar wacht nog even met juichen!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Leeuwinnetje14, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Goedemorgen Dames,

Het is een raar begin van een zwangerschap....

Ik had 27/11 mijn NOD en na 2 dagen overtijd een negatieve CB test. Die gaf duidelijk aan "niet zwanger". Vrijdag 29/11 licht ongesteld geworden, zaterdag naar mijn idee normaal ongesteld. Na zondag t/m vrijdag bruinverlies. Dit is meteen heel raar voor mij, want ik heb meestal maar een menstruatie van 2-3 dagen. Dan is het nog 1 dag bruinverlies en hoppa over. Maar deze keer dus niet.

Vrijdagochtend 6/12 zo misselijk dat ik moest overgeven en test gedaan, Action zw test. Positief! En zaterdag 7/12 (de verjaardag van VL) een positieve CB test. Die zei gewoon zwanger!

Nu kan ik nog niet juichen! Heb last van verschillende kwaaltijes. Met name ochtendmisselijkheid, vocht vasthouden, opgeblazen buik, en zere borsten. Mag woensdag naar de huisarts toe voor bloedonderzoek. De assitente heeft al gezegd dat het goed innestelingsbloed kan zijn, dat stelt me wel wat gerust!:)

2. lucymila

lucymila Niet meer actief

Aah spannend!!

Ik heb ook gehoord dat de CB testen helemaal niet zo betrouwbaar zijn. Ik denk dat ze gewoon minder gevoelig zijn, en je in het begin van je zwangerschap met de goedkopere testen eerder een positieve uitslag hebt.

Wat je bloeding betreft blijft het altijd spannend, ik ken het gevoel. We blijven gewoon duimen op wat ze hier noemen een 'plakbeeb'.

Liefs

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Hoera! Gefeliciteerd

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

6. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    En, heb je al iets gehoord van je huisarts? In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Moet morgenochtend naar de huisarts toe. Voor een urine of bloedtest, dat is nog even afwachten. Ze zei als eerste een bloedtest, maar wacht even af wat de huisarts zelf zegt.

Ik hou jullie op de hoogte!:D

8. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf ook nog niet te juichen... Positieve zwangerschapstest, maar door MA weinig vertrouwen..

Armanda, ben heeeel benieuwd naar morgen!

9. Anoniempje89

Anoniempje89 Actief lid

24 mrt 2013
    351
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Proficiat! :D

10. lucymila

We duimen voor je

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik krijg morgenmiddag een ingewendige echo.
    Maar de huisarts gaf aan dat het positief zal zijn, want met een CB test na een bloeding positief testen is heel positief te zien.

Die testen zijn zo gevoelig, meten vanaf 50 HCG. Ik had die zonder weekindicatie.

12. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Dat is toch wel goed nieuws dan! Ik vraag me af wat op de echo te zien is, omdat ik al een paar keer gelezen heb dat er nog niet zo heel veel te zien is als je nog niet zo ver bent. Maar ze zullen (lijkt mij) in ieder geval wel kunnen zien of je zwanger bent of niet.

13. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik vroeg dat ook aan de huisarts. Wat kun je dan zien op een echo? Nou ze kunnen zien of er een vruchtzakje is! En ook of je dus zwanger bent of niet.... Heel af en toe kunnen ze ook al een kloppend hartje zien met 6 wkn, maar dat verschilt echt per persoon. Maar inwendig kunnen ze altijd meer zien als uitwendig. Vandaar dat ik dus ook een inwendige echo krijg.

14. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Dat klinkt wel goed dan :) Ik hoop echt dat ze een kloppend hartje kunnen zien! En anders een heel mooi vruchtzakje ;)

15. elsa84

elsa84 Actief lid

3 mei 2013
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je het ons weten Armanda? Hoop dat je wat geruststelling ziet... :)

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je met de echo een mooi kloppend hartje te zien krijgt!

17. lucymila

Succes vandaag x

18. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik hou jullie zeker op de hoogte!
    En bedankt voor jullie lieve berichtjes!:):)

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ligt eraan hoor, soms zie je ook maar enkel verdikt baarmoederslijmvlies.

Nu moet ik zeggen dat ik zelfs met mijn miskramen nog positief testte mer de cb, ook na fikse bloedingen. Maar bij deze zw bloedde ik ook enorm, ook een innestelingsbloeding, daarna 3 weken gevloeid (hematoom) en toch goed zwanger.

Met 6 weken en 1 dag kunnen ze trouwens een kloppend hartje constateren ;). Bij mij met 6 weken een hartje en bij m'n dochter met 6+1.

Heel veel succes, ben reuze benieuwd.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En en hoe was het :)???!

Deel Deze Pagina