Kan het bijna niet geloven maar ik heb net met kruitvat 2 voor 5 euro vet positief getest! Zit al zo'n 2 jaar op dit forum en na een aantal vette teleurstellingen heb ik nu een hele lieve vriend met wie het toppie gaat en we gaan nu samen voor dit kleintje. Door de veranderingen op dit forum zijn mijn oude gegevens weg en moest ik opnieuw beginnen maar ben zooooo blij dat ik dit berichtje hier kan plaatsen! Liefs Palmie
Dank je wel allemaal, ben zoooo blij maar vind het nog steeds superonwerkelijk, sinds vandaag ook gestopt met roken!
Weten jullie eigenlijk of ik nu de huisarts moet bellen? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen. Alvast bedankt!
hoi hoi, Ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Voor mij is dit de eerste en ik wist ook niet wat ik moest doen. Ik heb vanmorgen gewoon de huisarts gebeld om te vragen wat ik het beste kon doen. Omdat dit me eerste zwangerschap was vond ze het verstandig om eerst lang de HA te gaan. Ze heeft gevraagd hoe lang ik al zwanger was waneer me laaste ongi was enz. Verder wat voor werk ik doe of er nog bijzonderheden in de familie zijn. Nu moet ik een afspraak maken bij de vk over 9 weken.