veel afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemeid21, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Niet zo fris om zon onderwerp te plaatsen maargoed het is zo.
    Ik heb deze zwangerschap zoveel last van afscheiding, echt wordt er niet goed van. Had ik bij de eerste helemaal niet zo erg. Meer mensen die er zoveel last van hebben?

2. laslo

laslo Lid

21 jan 2009
    18
    0
    0
    ja ik heb er ook zo`n last van, helaas is er niks aan te doen. Ik had dit ook bij de eerste.

3. fafa

fafa Niet meer actief

Is inderdaad heel normaal.

Ik heb een hekel aan inlegkruisjes, dus die gebruik ik niet, dus hier regelmatig doorweekt ondergoed+panty+jurkje.
    Vriendlief en ik grappen er regelmatig over dat ik voortaan maar op een zeiltje moet zitten als ik op de stoffen eetkamerstoelen zit :D

Bedenk maar dat het allemaal anti-bacterieel spul is om je eigen lijf en dat van je kleintje extra goed te beschermen, dan is het misschien wat meer te handelen.

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb er ook ontzettend veel last van. Word er ook niet goed van maar er is helaas niet zoveel aan te doen..

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb t ook heel erg maar heb er geen last van laat ik t afkloppen maar dankzij dat heb ik nooit geen blaasontsteking of vaginale schimmel meer dus ik vind t prima

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Had er al veel last van maar nu nog meer...helaas inderdaad niks aan te doen, ik doe 2x per dag een schone onderbroek/string aan en douch elke dag met lactacyd om alles schoon te houden, voor het idee haha

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Hier ook zo erg en nog steeds..niets aan te doen behalve paar keer per dag je onderbroek verschonen..geen strings dragen maar gewoon katoenen onderbroeken..

8. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    er is niks slechter dan met lactacyd wassen!!! echt niet doen hoor... het is namelijk helemaal niet de goede hp waarde....= zuurtegraad....

9. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand die veel last heeft van afscheiding. Bij vorige zwangerschap en nu ook weer. Heb geprobeerd zonder inlegkruisjes, maar is helemaal geen succes. Tja is niet beste manier maar zonder hou ik het helemaal niet vol Heb ook geen zin om met natte plekken rond te lopen. ene moment niks aan de hand, andere moment lijkt het er wel uit te stromen...

Ook ik was me dagelijks met lactacyd. En idd voor niet iedereen is het goed. Maar sinds ik jaren geleden begonnen ben hiermee heb ik niet 1x meer last gehad van schimmelinfecties terwijl ik die daarvoor juist heel vaak had.
    De een heeft er dus baadt bij en de ander niet.

10. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ik draag nog geen kartoenen ondergoed maar is misschien wel verstandiger nu. met lactacyd wassen deed ik toen wel, maar dat beviel niet zo

11. Tese

Tese Niet meer actief

Ja hier ook nog iemand! De wc papier leverancier is erg blij met mij want er gaan echt rollen per dag doorheen! Ik doe geen inlegkruisjes of maanverband ivm kans op een schimmelinfectie. Plus dat ik het vind zweten.
    Ik doe elke keer als ik naar de wc ga een flinke laag wc papier in mn onderbroek. Iets anders wat een beetje helpt kan ik me niet bedenken.

12. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Ja hoor, hier ook! Inlegkruisjes zijn aan mij niet besteed, omdat ik dan binnen de kortste keren een schimmelinfectie heb. Dit is ook een reden waarom ik wel met lactacyd was, sindsdien is het een stuk minder met die infecties. Dus meis, lekker katoenen tenten aan en dan maar twee keer per dag of meer een schone aan doen ;)

Gr. Marielle

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dat is alleen als je lactacyd douche gebruikt dus vaginaal. De buitenkant kun je prima met lactacyd opfrissen. Mijn vk zegt dat er zoveeeeel onzin praat is waaronder deze..

Deel Deze Pagina