hoi allemaal, momenteel ben ik zes weken zwanger.tot nu toe had ik de ene dag wel kwaaltjes en de andere dag niet.voor mij zijn t echt slopende onzekere dagen omdat ik zo bang ben dat t fout gaat.nu weet ik niet wat ik vandaag heb.ik ben vandaag niet vooruit te branden,echt moe.zou de hele dag kunnen slapen.maar ook t idee dat ik gewoon geen kracht heb in armen en benen,beetje slap. wat zou dit kunnen zijn en of wie herkent dit? liefs sannie
Is juist heel normaal in deze periode. Ik heb er nu ook al twee weken last van en het zal nog wel even gaan duren denk ik.
Hey meis, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook ik was precies die periode van de 1 op de andere dag zooo moe!!! Proberen of je af en toe even extra kunt slapen en rustig aan. Liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij is het zelfs niet van de 1 of de andere dag, maar van het ene moment op het andere moment. Ik kan het ene moment heel fit zijn en dan ineens heel moe op de bank gaan liggen
ik heb t al een week gewoon aan toe geven als je even een uurtje plat kan moet je het doen daarna voel je je weer een heel ander mens ik heb t echt af en toe nodig dan denk ik jeetje ben net zwanger ik lijk wel een oud wijf hahahaha maar als ik mn ogen niet open kan houden geef ik toch toe hoor gefeliciteerd geniet ervan
Ben "blij" om te horen dat ik dus niet de enige ben en dat het er allemaal bij hoort. ik voelde me vandaag soms echt een oud vrouwtje. nu ben ik gisteren ook wel een hele dag op pas geweest van 08.00 uur 's morgens tot 02.00 uur 's nachts, dat zal misschien ook wel mee spelen. daarstraks even 2 uurtjes geslapen en nu voel ik me gelukkig weer wat fitter. liefs sannie