hoi wie heeft er ook een botox behandeling gehad voor de oksel tegen erg zweten deed de huisarts makkelijk voor een verwijziging? en na hoelang was je droog en hoelang hield dit aan
Heb ik gedaan, 2x per jaar, 4 jaar lang. Helaas kwam het zweet er na 5 weken elke keer alweer doorheen, dat was mij de pijn en het gedoe niet waard. De huisarts deed er niet moeilijk over, voortraject was wel lang (dermatoloog gaat je testen op allerlei vlakken en eerst elke andere optie uitproberen, zoals aluminiumchloride deppen 2 weken lang). Zo ging het bij mij althans... Heel veel succes, ik ben er mee gestopt sinds begin dit jaar. Dan maar sweatty armpits hihi!
Je hebt van thermen een klein spray flesje, anti transpirant heet het. Dit werkt bij mij heel goed. Om de twee dagen sprayen en het scheelt enorm veel! Misschien is dit iets voor je. Het is niet goedkoop.
Heb dat al geprobeerd maar helaas Zelfs in de winter natte oksels Dus veel zwart aan en regelmatig kleding weggooien ivm stank
Vriendin van me heeft het geprobeerd, maar die heeft er dezelfde ervaring mee als Lucifer hierboven.. De huisarts deed overigens helemaal niet moeilijk..
Ik heb het een aantal jaren geleden laten doen in België. Was goed te doen met de pijn. Minder pijn dan vingerprik zeg maar en dat heel veel achter elkaar. Daarna 6 maanden niet meer gezweet en toen kwam het langzaam weer terug. Dit ging dus volledig buiten de dokter om.
Ik heb het ook gedaan, ik denk al wel 10 jaar geleden. Ik ben toen in Den Haag bij een kliniek geweest (van Connie Breukhoven ofzo?) en dat ging ook buiten de huisarts om. Pijn was prima te doen en resultaat is bij mij blijvend; ik zweet dus echt nooit meer onder mijn oksels! En ik ben ook niet ergens anders meer gaan zweten. Kanttekening hierbij is wel dat ik ook nooit overmatig heb gezweet dus ik weet niet hoe het resultaat dan zou zijn (aan de reacties hierboven te lezen minder effectief helaas..).
Ik doe het al jaren. Hier zit een huisarts die dit ook doet. Werkt ook in een kliniek geloof ik. Het is niet fijn en erg kostbaar (490 per keer) omdat het niet vergoed wordt. Bij mij werkt het zeg maar 8-9 maanden goed en dan de maanden daarna minder, die probeer ik altijd uit te zingen met trucjes omdat vaker dan 1 keer per niet te betalen is voor mij. Je kan dit trouwens wel bij de belastingdienst opvoeren, kleding ook.
Zorgverzekering heb ik gebeld en die zeiden als t medische noodzaak is dan wordt t vergoedt. Wel verwijzing huisarts nodig en vragen waar t gedaan wordt Ow eens kijken naar terug van belastingdienst en eventueel ook kleding. ( waar moet je kleding invullen en welk bedrag doe je dan)
Ik ben al jaren aan het vechten met de zoegverzekeraar (cz en vgz). Beide vergoeden het enkel als het in het ziekenhuis gedaan wordt. De dermatoloog in het ziekenhuis wil enkel opereren, omdat dat dan in 1 keer klaar is/zou moeten zijn. Mbt de aangifte, onder het kopje zorgkosten. Bonnetjes goed bewaren, geen broeken bv, maar wel shirtjes, truien, bhs. Je kan je reiskosten maar het ziekenhuis declareren. Beddengoed als het zo erg zou zijn. Eventueel stomerijkosten. Let wel op. Alles goed bewaren een aantal jaar.
Bij mijn dermatoloog kostte de behandeling 690,- per keer. Ik kreeg het wel volledig vergoed (DSW AV-top), mijn dermatoloog vond het medische noodzaak (is het ook echt, ik verkleed me soms 3x per dag). Maar ik moest wel eerst volledig getest zijn (ze doen ook een zweettest bijvoorbeeld) en het wordt alleen gezien als medische noodzaak als je daadwerkelijk last hebt van hyperhidrose (overmatig zweten).
Zorgkosten opvoeren bij belastingdienst moet je eerst over de drempel heen en is best hoog Morgrn ga ik huisaets bellen afwachten
Ik heb dit 23 oktober voor de eerste keer laten doen in het ziekenhuis bij de dermatoloog. Ben daar terrecht gekomen via de huisarts met een verwijsbrief. Huisarts heeft me eerst twee verschillende soorten zalfjes laten proberen. Die hielpen wel, maar zodra ik er mee stoptte, was het zweten direct weer terug. Sinds m'n bevalling zweten mijn oksels enorm. Ook al zit ik stil en heb ik het koud; altijd een nat, stinkend shirt. Ik vond de behandeling wel erg pijnlijk.. Heb ook liggen huilen in die stoel.. Maar mijn pijngrens ligt erg laag! Ondanks de pijn ga ik het weer laten doen zodra dat ik merk dat ik terug (te) veel zweet. Dermatoloog zei dat het per persoon verschilt hoevaak je terug moet komen. Gemiddelde ligt op 6 maanden. Zal het vanzelf wel gaan merken, denk ik! Maar dan kan ik rechtstreeks de dermatoloog bellen. Geen huisarts die moeilijk deed. Geen testjes of dergelijke. De kosten per keer? 2556,- Maaar.. Dit word vergoedt vanuit de basisverzekering van je zorgverzekering. Wél gaat het van je eigen risico af, dus die betaal ik sowieso elk jaar hierdoor.
Is dit geen alternatief? 100% zeker de oplossing tegen overmatig zweten overal op uw lichaam | Startpagina Ik heb na mn zs ook erg last van zweten, maar dan in mn handen. Wil binnenkort aan de ha vragen hoe ik hiervoor in aanmerking kan komen
Heb je Syneo5 al eens geprobeerd? Hier na alle andere probeersels echt een wondermiddel! Heb het al veel andere mensen aanbevolen en die zijn er ook laaiend enthousiast over! 1x sprayen in de 5 dagen en je bent helemaal droog. Kost 20, te koop bij elke drogist.
ik heb er ook last van heb nou een koper spiraal laten zetten in de hoop als de prikpil is uitgewerkt en dus de hormonen dat het minder gaat worden. (heb nog meer klachten heb er laats een topic over geopend) houd dit topic even in de gaten
Ik was van plan om dit te gaan doen. Alles in werking gezet totdat ik syneo 5 ging proberen. Dat is echt een goed spulletje voor mij. Ik neem aan dat je alles al geprobeerd heb! Ik wil je veel sterkte wensen! Dit is echt verschrikkelijk!