Melkproduktie

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door La femme Nikita, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hallo,

Graag zou ik hier nog even snel een vraag stellen, omdat ik vanaf morgen 1,5 week op vakantie ben.

Ik zit nu al een week min of meer in de zenuwen hierover, voel me dus anders. Op de één of andere manier zenuwachtig. ( kan dat alleen al een negatieve invloed op de melkproduktie hebben ? )
    En nu lijkt sinds gisteren echt mijn melkproduktie minder te worden, tenmintste mijn borsten voelen leeg aan en voel de melk ook niet meer zo goed ´stromen´ als de kindjes drinken.
    Alleen merk ik niks aan de kindjes ze slapen juist bijzonder veel de laatste dagen ( het weer misschien? ) en lijken niet meer te huilen of honger te hebben.
    Heb gister al een soort regeldagje ingelast, ben heel de dag thuis gebleven en heb ze zo vaak als het ging aan de borst gelegd. Is één dagje dan genoeg?
    Vandaag krijgen we namelijk de hele dag bezoek en kan ik dat niet meer zo goed doen en morgen gaan we dus op vakantie.

Nu is dus mijn belangrijkste vraag, kan ik (vandaag) nog iets kopen in de apotheek om de melkproduktie te ondersteunen? Drink al speciale thee´s, maar las iets van fenergriek capsules ofzo.

Graag nog even snel tips en advies, want als het op vakantie niet meer lukt met vorstvoeding is dat natuurlijk wel balen.

Heel erg bedankt...

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Soms maak ik me toch nog wel zorgen hoor, het lijkt er soms echt op dat mijn melk minder wordt, maar waarom zijn de kindjes dan zo rustig, en wordt er zelfs af en toe behoorlijk gespuugd.
    Ik had echt niet gedacht dat ik na bijna 4 maanden bv, toch nog onzeker zou worden.

Deel Deze Pagina