gestopt met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door oppermuts, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    ik ben 5 aug ongestelt geworden en heb toen ook besloten om niet meer aan de pil te gaan. ik heb toen een 2 weken lang ontzettende pijn gehad in mijn buik (menstruatiepijn) op 20 aug had ik echt mega pijn zelfs een pijnstiller moeten nemen. vanaf toen was het minder. nu begint het weer wat te rommelen en heb ook het idee dat mijn borsten soms pijn doen en ben soms misselijk na het eten kan ik nu al zwanger zijn en wat is die ontzettende pijn geweest hebben meer mensen dat gehad nadat ze gestopt waren.

    groetjes oppermuts
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi, nee die pijn heb ik nooit gehad, wél dat ik misselijk was ed.. maar toch niet zwanger (dit was jaaaaaren gelee met mn ex).. Tuurlijk kan t raak zijn, was bij ons ook t geval (huidige man) ;) . Succes iig!
     
  3. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    ik heb al wel een kind maar toen is het allemaal zo raar gelopen heb een buitenbaarmoederlijkezwangerschap gehad en 2 operatie om het te verwijderen dus toen had ik heeeeeel veel buikpijn dus nu maak ik me gewoon wat zorgen. heb ook maar een eileider snap je dus moet ik zuinig op zijn he.
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Je kan zwanger zijn natuurlijk, maar 't kan ook wat anders zijn.
    Ik zou even afwachten tot na je NOD, dan testen en als negatief misschien even naar de HA?
     
  5. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Oppermuts; dat heb ik ook! Ik heb op 9 augustus mijn laatste pil gehad, maar ik heb nadat ik ongesteld ben geweest al een dikke week elke dag ongipijnen terwijl ik het niet ben en nog lang niet hoef te worden! Ook heb ik 'last' van wittige afscheiding... ben erg benieuwd wat voor antwoorden op jouw vraag komen... ;)
     
  6. Emma21

    Emma21 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik heb dat ook gehad nadat ik was gestopt met de pil. Ik had echt vreselijke buikpijn veel erger dan normaal en ook nadat ik ongesteld was geweest. Ik denk dat het bij het ontpillen hoort ofzo. Daarna heb ik het ook niet weer gehad.
     
  7. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    bedankt voor jullie reacties ben blij om te horen dat ik toch niet de enige ben met die klachten en ja witte afscheiding heb ik ook veel last van en normaal ook nooit. ga het nu gewoon even verder aanzien en maar hopen dat er dan iets goeds uitkomt en anders op naar de volgende ronde met hopelijk minder pijn.
     
  8. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik wil nog even aan mijn post toevoegen dat ik wel een 'rommelende' buik had in de eerste maand na stoppen met de pil. De tweede maand was 't veel rustiger.
     
  9. oppermuts

    oppermuts Lid

    16 okt 2005
    29
    0
    0
    veghel
    voelde me vandaag zo beroerd met vlagen en die pijn is weer wat meer geworden nu. het is raar maar had het idee dat ik moest testen negatief natuurlijk want ik moet nog 5 dagen of zo voor ik ong moet worden. zou het kunnen toch zwanger te zijn of liggen mijn hormonen van slag omdat ik nog niet zolang ben gestopt met de pil
     
  10. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    't Verhaal blijft 't zelfde. Je kunt zwanger zijn, maar 't kan ook ergens anders van komen. Ik zou wachten tot iig een dag na je NOD en dan testen.
     
  11. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik heb precies het zelfde gehad.
    Rond de tijd dat ik ongi moest worden was het over en ik wacht nu nog op de ongi.
    Heb wel als ik lang heb gestaan (heb een staand beroep) een zeur buik en mijn borsten zijn groter en gevoeliger.
     

Deel Deze Pagina