Ik ben kotsmisselijk. had ik de eerste zwangerschap ook. Weet niet meer precies wanneer het toen ophield. Heb nu ook het idee dat ik het nu veel erger heb (wat ws niet zo is). Maar wanneer neemt het HCG af? zou dan de misselijkheid minder worden lijkt me? Voel me zo verrot. en voel me schuldig want Emma ziet nu steeds een mama die zich erg ziek voelt en niet lekker met haar kan spelen.
Meestal zit je met 10 weken op de top en neemt het daarna langzaam af. De meesten zijn er met 12/13 weken vanaf, maar met 16 weken wordt HCG vervangen door progesteron (dacht ik) en is het vaak helemaal weg. Ik was er met 18 weken pas vanaf, dus het kan allemaal... Lijkt me inderdaad erg lastig als je al een kindje rond hebt lopen. Kan je niet lekker met haar op de bank hangen en filmpjes kijken ofzo? Krijgt ze toch nog een beetje aandacht, maar kan jij blijven liggen Sterkte!
Ik ben heel blij dat ze nu meer alleen kan spelen. Vind het gewoon sneu dat ze niet steeds een blije mama ziet. zit er soms even doorheen en kan zo janken. Hte komt vast wel goed, dat weet ik, maar vind het gewoon sneu. We kijken idd wat meer naar de tv dan kan ik rustig aan doen
Niet om je te ontmoedigen, maar ik ben nog steeds iedere ochtend en avond kotsmisselijk....Hopelijk ben jij er sneller vanaf! Sterkte.
@liesje jeetje wat heftig zeg, hier gelukkig niet zo erg @maryloes ik hoop het ook echt zeg. volgens mij was ik zo'n 4 maanden misselijk bij de zwangerschap van Emma