snelste manier om zwanger te raken.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiimberleeyy, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Zou toch voor de ovutesten gaan ;)

Hier eerste x met ovutesten meteen zwanger....... (daarvoor wanneer ik nog geen ovutesten gebruikte ook om de dag gesext in vruchtbare periode met een regelmatige cyclus, toch geen resultaat)

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Bij ons lukte het toen we die maand 10 dagen rond de eisprong (enkele dagen ervoor en enkele dagen erna) elke dag seks hadden. Toen is het gebeurd :) Dus ik sluit me aan met de meningen hierboven: VEEL SEKS.

3. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, maar we proberen dan 10dagen rond de vruchtbare tijd om de dag, of om de twee dagen seks te hebben, da's toch de beste manier!!
    Ovutesten heb ik niet nodig..., ik doe aan de billingsmethode, en heb ei-pijn, dus weet wel wanneer mijn eisprong is eigenlijk!

Heel de cyclus om de dag trek ik echt niet hoor :D
    Hahah

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hier eigenlijk altijd in ze dag, dus niet alleen in vruchtbare week. Wil nu rond eisprong, dag ervoor, op en na, elke dag doen. Kans vergroten :)
    het voelt alsnog niet als moeten, hebben wel plezier :)

5. cybell

cybell Niet meer actief

Uuuhm de snelste manier....
    Ik denk gewoon geluk hebben meis :)
    Ik duim voor je dat je niet te lang hoeft te wachten in ieder geval!

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    nou elke dag is dus niet meer nodig. ;) hier is het dus gelukt om de dag. maar ja het blijft geluk

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik dacht meteen, ben benieuwd, die goude tip wil ik ook wel. Maar het is gewoon een kwestie van zorgen dat er sperma bij het eitje komt. Ben je beiden gezond dan is het gemiddeld een jaar. Dan kun je echt niet sturen. En heb je een probleem (pje), dan kan het langer duren. In mijn geval nu 1,5 jaar wegens pcos.
    Gewoon leven en doorgaan is de beste manier, al is het maar om niet gek te worden. :)

Deel Deze Pagina