Ik moet donderdag naar het ziekenhuis en neem dan de kleine mee. Vorige keer nam ik haar mee in de draagdoek en heb ik niet gelet op de toegankelijkheid van het perron met de kinderwagen. Weet iemand of er een lift aanwezig is? Ik moet met de wagen, want ik word onderzocht en dat vind ik met draagdoek zo'n gehannes. Kan haar dan nergens wegleggen! Wie o wie weet dit?
Moet altijd toegankelijk zijn voor bijv mensen met een rolstoel. Dus altijd wel een schuine helling of lift aanwezig.
ik zou er mee opletten want ze zijn niet altijd zo vriendelijk om te zeggen dat je de rolstoel ingang ofzo mag gebruiken.
welk ziekenhuis.. want je bedoelt een lift bij het ziekenhuis? of bedoel je bij de trams een stukje waar ke met de buggy makkelijk kan rijden?
Het antonius in Nieuwegein. Maar ik bedoel echt het perron van de sneltram. Van de ene kant moet je door een stukje aangebouwde terminal. Hier kun je in ieder geval niet met de lift... Van de andere kant weet ik niet. Kan me bijna niet voorstellen dat het niet kan... Misschien loop ik morgen wel even langs.... Kan het ook nergens online vinden.
Aan de kant van het smakkelaarsveld kun je toch met een kinderwagen het perron op? Hier: hier op google maps Of bedoel je niet daar?
vanwege de verbouwing was er een tijdelijke lift die door medewerkers werd bediend. (najaar 2012) weet niet zeker hoe de situatie nu is. Maar er is dus wel een lift om van de stationshal naar beneden te komen. je komt dan wel bij de bussen uit. je,moet dan via een omweg, namelijk uiteinde van de bushalteplatform, naar sneltramplatform. Reken daarom ruim overstaptijd!