Ik wil eigenlijk binnenkort een playpen (buitenbox )aanschaffen. Dit voor bij ons in de tuin en voor op vakantie. Het schijnt dat je zo een ding makkelijk kan inklappen en meenemen. Ik las dat zo een ding wel wat weegt namelijk 20 kg. Maar ze hebben er alle ruimte in om te kruipen of lopen en te spelen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een playpen? Bevalt zo een ding? Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik had een campingbedje die ik gebruikte als bed en box dat nam ik toch mee op vakantie en er zaten wieltjes onder dus hij kon overal heen
Ja wij gebruikten ook een campingbedje als box. Onze heeft dan geen wielen maar ik vond het super handig, nu gaat ie ook mee op vakantie (we blijven wel in NL) maar wordt nu alleen nog maar als bed gebruikt. En is ook niet zo heel zwaar.
Wij gebruiken ook een campingbedje als box, alleen lukt het hier dan niet op dat campingbedje als bed te gebruiken. Op de een of andere manier is de associatie met slapen er dan niet meer.
Campingbedje hebben wij ook geprobeerd maar daar wil mevrouw niet in spelen. Is ook erg klein. We kunnen haar dan moeilijk een paar uur in een campingbedje zetten om te spelen. Zelf kan ik er dan ook niet bij als ik met haar wil spelen.
Wij hebben ook zo'n playpen gehad toen onze tuin nog niet in stukken was opgedeeld. Ik vond het erg fijn, toch best wel wat ruimte om te spelen en lekker veilig. Hoewel mijn zoon nooit in een box of zo wilde, vond hij dit toch prima.