hairextentions? ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Hope87, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Hai, ik wou 100 hair extentions laten zetten, kosten 1.50per stuk/zetten

150euro wou ik er aan uitgeven, maar zijn 100 genoeg???

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dat hangt echt van je haar af...ik had er 175 geloof ik.
    Maar ik heb wel erg dik haar. Dat had ik toen aangegeven bij de kapper (gevonden via internet) en ze hebben er toen max 150 besteld maar met 130 zou het ook wel moeten lukken. Maar toen ze mijn haar zagen bleek dat er snel bijgehaald moest worden want het was écht dik.

3. tdw

tdw Niet meer actief

Ik heb er op aanraden 175 in gedaan dat is net wat mooier dan 100 maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw haar eruit ziet. Was er wel heel blij mee! het ging mij niet om verlenging maar om wat meer haar en volume te krijgen.

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik ben kapster en zou je eerst vragen waarom je het wil? heb het zelf ooit gehad en achteraf was mijn haar heel fel kapot en nog niet langer ofzo omdat het zo stuk was..
    goed nadenken en het is veel geld.
    je moet ook al iemand vinden die het echt goed kan.

5. bpu

bpu Niet meer actief

Ik heb er nu ook 100 in, een flinke verlenging en verdikking voor mij.
    Voor anderen is het een normaal bosje haar, voor mij een hele bos! Omdat ik van weinig tot geen haar kom.

Ik zal niet zeggen dat het goed is voor je haar maar mijn haar is een drama en met extensions ben ik een stuk tevredener met mezelf.

Zorg wel voor een proffesioneel iemand die het gaat zetten en/of uithalen, techniek is erg belangrijk.

Deel Deze Pagina