hoi dames, ik wil graag een wii spelcomputer kopen maar vind het nog erg duur om aan te schaffen, nu zat ik er aan te denken om mischien op marktplaats te kijken of er eentje voor een redelijk prijsje te koop is, maar ik vraag me af of dat wel verstandig is omdat ik dan bang ben dat de spelcomputer mischien een mankement heeft en mensen het daarom weg doen, wat zouden jullie doen nieuw of tweedehands kopen? groetjes sapje
je kunt hem natuurlijk altijd eerst bekijken he.. vragen of ze hem aanzetten en laten zien dat hij goed werkt.. wij hebben die van ons vorig jaar ook op MP gezet, omdat we er niet meer naar om keken en het dus zonde van de ruimte was..
nieuw is ie toch nog steeds 250? ik zou eerst even kijken wat iemand er voor vraagt als het nou echt veel scheelt dan zou je dat misschien kunnen doen, maar ja je hebt natuurlijk nooit garantie erbij kan altijd vragen of je hem daar even kan testen.
Als er de helft van de nieuwprijs vanaf gaat, en je hem persoonlijk komt halen zodat je gelijk kunt kijken in wat voor staat ie is... ja dan zou ik het best doen.
Ik heb m tweedehands gekocht, was al gelijk omgebowd en er zat superveel bij. (oa Wii Fit board, gitaar en weet ik wat voor zooi)
Ook die van ons is tweedehands aangeschaft.. er zijn velen die de WII hebben staan maar niet meer gebruiken.. zonde om er meer geld voor uit te geven toch?!
nou klinkt op zich wel positief, en wat hebben de dames die hem tweedehands hebben gekocht ervoor betaald? ik vraag me af wat een redelijke prijs is voor een tweedehands wii?
Ook wij hebben in Juni een Wii aangeschaft 2e hands op mk. Er zaten 550 spellen bij en 2 nunckcucks 2 controllers en alle doosjes en boekjes zaten er netjes bij. We hebben er toen 350 euro voor betaald. Het was hier een dorpje verder en die jongen woonde nog thuis. Alle spellen zaten netjes in 2 grote mappen en genummerd. We hebben hem daar getetst en hij doet het gewoon netjes.
hoi dames, nou we hebben er eentje gekocht via marktplaats, voor 120 euro zitten 2 spelletjes bij en 2 conrollers met 2 nuchucks, mijn zoontje is er hartstikke blij mee, maar raad maar wie er nu mee aan het spelen is , mama hahahaha bedankt voor de reacties!