Hoi hoi. Ik heb vraagje wassen jullie de baby kleertjes met je eigen wasmiddel of speciaal van ph neutraal. Ik heb zelf ariel zou je daar alles mee kunnen wassen? Weet dat je geen wasverzachter mag gebruiken
ik heb de nieuwe kleertjes eerst 24 uur in koud water gelegd. daarna gewoon met ons eigen wasmiddel gewassen en als "wasverzachter" gebruik ik azijn. niet alleen voor de kleertjes maar ook voor de handdoeken en washanden enzo. als er geen allergieën in de familie voorkomen hoef je niet per se ander soort wasmiddel te gebruiken. als je merkt dat je kindje uitslag krijgt van de kleertjes (wasmiddel) kan je alsnog ander wasmiddel halen.
Dat wasverzachter niet MAG is een beetje overtrokken. Ik gebruik het wel en mijn eigen wasmiddel. Geen speciale treatments of middeltjes. Geen last van allergieën en de kleine ook niet
Oké super bedankt dan kan ik deze week aan de slag en dat is indd een goeie in koud water even leggen en daarna wassen ga ik zeker doen dank jullie wel
meeste baby kleding is van katoen. katoen gaat minder pluizen tijdens het wassen als je het nieuw een 24 uur in het water laat liggen. viscose is een bijproduct van katoen. zijde en flanel zijn ook katoensoorten.
Heb alles gewassen met eigen wasmiddel mét wasverzachter. Blij en lekker ruikende baby. Tip: binnenste buiten wassen. Misschien doe je dat al, zo niet, dan snel mee beginnen Houdt de stof mooier (gaat minder snel pillen).
Nee wil deze week beginnen met kleertjes wassen. Want de baby kamer is net klaar dus sta te popelen om.te beginnen Dank je voor de tip