Ik wil naast een cosleeper ook de sniglar commode van Ikea op onze slaapkamer zetten. Met wieltjes eronder zouden we hem ook naar de badkamer kunnen rollen. De babykamer met de echt commode is namelijk een verdieping hoger. nu vroeg ik me af welk verschoningskussen hier goed in past. Iemand een idee?
Oh wat een handig compact ding! Ideaal voor erbij inderdaad. Ik kende m nog niet. Weet dus ook niet welk verschoonkussen erbij past, maar wil je iig bedanken voor de tip
Als je kijkt naar afmeting commode moet die van hema, prenatal zeker passen. Bebe jou misschien niet. Iets ruimte er naast is wel fijn. Ook handig is er om bakjes aan te hangen voor kleine spulletjes
Volgens mij heb ik twee van die lange Bebe jou’s liggen Op zoek naar wat anders dus! en die kleine bakjes zijn die ook van de Ikea?
Wij hebben deze ook op onze slaapkamer staan. Met bakjes ideaal. Bij ikea verkopen ze ook het bijbehorende aankleedkussen.
Ja kan het even proberen eerst. Woon je in de buurt van utrecht? Ik heb een prenatal mocht je willen ruilen met de bebe jou. Mits daar de standaard kussenhoezen op passen, anders heb ik een probleem.