in de nacht klaarwakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marilouise, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

onze zoon is ruim 1,5 jaar oud en wordt sinds 2 maanden minimaal 1 keer per week midden in de nact tussen 2 en 4 klaarwakker schreeuwt dan moord en brand en wil niet meer slapen we hebben al van alles geprobeerd,
    erbij zitten, blijft die schreeuwen
    oppakken wordt die stil maar daar sta je dan
    bij ons in bed, bed is binnen 5 minuten speeltuin en slapen ho maar

nu vannacht was het weer bal half 3 op eerst bij ins in bed maar ja man zijn wekker gaat om half 5 en kleine was aan het springen op bed op een gegeven moment ben ik naar beneden gegaan en toen een beker water gepakt voor hem en even met hem een verhaaltje gelezen en na een dikke 3 kwartier ging die liggen op de bank en vielen zijn ogen dicht snel heb ik hem weer op bed gelegd waar hij weer even huilde maar zo nog even slaap kunnen pakken.

ik heb wel bedacht dat we komende dagen even een nachtlampje gaan halen voor hem dat is het enige dat ik kan bedenken. verder het vreemde is ook het is altijd wel 1 keer per week, soms vaker maar dit altijd.

wie heeft dit meegemaakt en de gouden tip.

ow ja ook nog zoiets, later naar bed doen in de avond geen optie hij stort in rond 7 uur en als we hem ophouden gaat hij alleen maar heel erg huilen en vervolgens nog eerder wakker worden

overdag heeft hij nog echt een slaapje nodig want ook dan is het anders huilen en niets meer met hem te beginnen!

Deel Deze Pagina