snik...ik weet niet aan wie ik steun kan vragen...

Discussie in 'De lounge' gestart door lovebear, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja oke maar ze schrijft dat ze al 3 weken niks van m gehoord heeft.. voor zover ik weet laten ze je niet 3 weken op het politiebureau zitten!

En 1 telefoontje.. ligt eraan wat voor relatie je hebt dan denk ik? Misschien heeft die zijn ouders wel gebeld

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hij weet jou nummer niet?
    Schoonouders hebben hem niet gemist? en als zij wel iets weten is het gek dat ze jou niet hebben gebeld...

Raar verhaal hoor!

Gelukkig weet ik helemaal niks van het rechtsysteem *goed teken lijkt me* maar het klinkt een beetje apart :(

3. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    sorry dat ik het zeg hoor maar je bent verdrietig omdat het misschien jouw schuld is? Dit komt misschien heel hard over maar hij zal het vast verdiend hebben om vast te zitten. Hij was dus voorvluchtig voor de politie? Hij zit niet zomaar vast en ik ben van mening als je iets doet wat strafbaar is, je daarvoor gestraft mag worden.

En ik snap ook niet dat je nog achter hem aanzit. Hij belt je niet eens of wat dan ook, hij was zomaar weg? Verschrikkelijk! ik zou mijn man gezegd hebben dat hij weg mag blijven, hij kon heus wel even bellen of wt dan ook!

STerkte

4. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Liefde kruipt waar het niet gaan kan, liefde maakt blind.... :rolleyes:

Tja, inderdaad raar dat hij niet belt, je schoonouders niets laten horen, en dat je niets hoort van die vriend van hem.
    Politie bellen, waar je aangifte heb gedaan, en vragen of zij je meer kunnen vertellen hoe en wat.

Ik sta nooit zomaar met een mening klaar voordat ik beide kanten kent.
    Misschien is er wel een hele goede reden waarom hij niet belt, niet kan bellen.

Groetjes

5. Niet meer actief

Juist..

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    jeetje meid, wat vervelend. ik heb geen idee hoe het zit met rechten en plichten zodra je opgepakt bent of voor omstanders, dus kan je niet echt advies geven.

ga anders eens naar een politiebureau bij jou in de buurt en leg de situatie eens uit? wellicht hebben zij tips voor je wat je zou kunnen doen, zij weten natuurlijk precies hoe dat soort dingen verlopen, dus heb je een wat beter beeld van wat er gebeurd zou kunnen zijn.

kan die vriend niet bij jouw schoonouders wat meer informatie achterhalen?

sterkte en succes

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat raar dat hij je zo lang in onzekerheid laat zitten zeg! Ik vind het een heel raar verhaal eerlijk gezegd, want ik kan me niet voorstellen dat mijn vriend opeens spoorloos verdwenen is en ik van niemand iets hoor... Wil je met hem een kindje? (gezien je banner en avatar)

8. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik bedenk me net iets.
    Stel dat hij ergens in het buitenland opgepakt is.
    Daar gelden hele andere regels en kan mij wel indenken dat er landen genoeg zijn waar je niet mag bellen.

9. Vlinder84

Jaja en dus is het normaal dat iemand weken 'vermist' is voor zijn vriendin? nee hoor, ik vind het maar een raar verhaal.

10. Stephaniem

Stephaniem Actief lid

1 apr 2008
    101
    0
    0
    je hoort ook helemaal niks meer van ts,vind het erg raar

11. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Misschien is ts ook wel opgepakt voor ondervraging. Omdat ze denken dat ze er misschien meer van zou kunnen weten?

Misschien is ts wel naar de gevangenis om haar vriend te mogen bezoeken?

Misschien is ze wel zo overstuur dat ze geen behoefte heeft om achter de pc te zitten?

Ja, misschien misschien misschien.
    Ja het is raar dat je niets meer hoor van ts, maar misschien is er wel een reden voor.
    Dus het verhaal nog maar ff niet argwanend bekijken denk ik dan maar.

12. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    sorry meiden dat ik zolang niks van me heb laten horen....
    ik was inderdaad erg overstuur, en daar bij heb ik geprobeerd om meer te weten te komen...
    ik weet nu in ieder geval dat hij hoogstwaarschijnlijk in arnhem zit (in de koepel) ik heb een brief gestuurt met mijn gegevens zodat hij me kan contacteren...
    maar ik heb wel van die andere vriend gehoord dat hij geen privileges heeft (dus niet mag bellen enz.)
    ik hoop dat hij het toch op een of andere manier voor elkaar kan krijgen om contact op te nemen...ik heb gehoord dat als ie braaf is hij meer privileges krijgt...
    nou ja en maar gewoon wachten ben ik bang....meer weet ik ook niet...en ja er is al een maand voor bij, nog maar twee maanden...moet wel lukken zucht....
    @ vlinder : ja ik wil heel graag een kindje met hem...maar na dit gedoe moet hij eerst maar eens uitleggen wat de F*** dit allemaal kan gebeuren en dat het nooit meer gebeurd, stel je voor dat ik ineens maanden zonder hem zit als ik een kindje heb :(

13. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ts begrijp ik het goed dat je een paar weken echt helemaal geen idee had waar je vriend was? Ik vraag me dan af waarom je zelf niet naar de politie bent gegaan. Ik ben geen overbezorgd tiepje maar als ik mijn mannetje een dag niet zou kunnen bereiken dan ging ik wel even langs het bureau om te informeren. Misschien begrijp ik je verhaal verkeerd maar zoals ik het lees kan ik me niet voorstellen dat je niet eerder gehandeld hebt. Ondanks dit wens ik je heel veel sterkte en ik hoop voor jou dat je snel iets van hem hoort.

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    meis, wat rot dat je je hierdoor zo *piep* voelt.

maar eerlijk gezegd klinkt hij gewoon als een crimineel die je links heeft laten liggen. je verdient beter! zoek een leuke man zonder strafblad met wie je een onbezorgde toekomst tegemoet kan gaan!

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    daar sluit ik me bij aan

16. Niet meer actief

lovebear spijtig genoeg moet ook ik mezelf daarbij aansluiten.. het is dus wel zo dat hij beperkingen heeft & dus geen contact met je mag zoeken.. hij had echter wel even zijn advocaat kunnen laten bellen.. heb jaren geleden (was toen zelf rond jou leeftijd) ook zoiets meegemaakt met een vriendje en meid je kan m echt beter kwijt dan rijk zijn..

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    het klinkt misschien heel hard hoor, maar wil je echt kinderen krijgen met een crimineel, en dan ook nog een die niet eens laat weten waar hij is?

liefde maakt blind :(

18. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    hij is nu geen crimineel meer...dit was nog voor een oude straf ofzo...hij heeft verder nu niks gedaan hoor...
    hij is al een paar jaar geleden veranderd...
    toen hailie geboren was is hij veranderd.
    toen is het bij hem doorgedrongen waar hij mee bezig was.
    nu is hij goed...daarom denk ik ook dat deze "straf" hem meer kwaad dan goed kan doen...hij is niet meer de persoon die ze zoeken...

en @ michelle: ik wist wel dat hij in de gevangenis zat,maar wist niet waar...maar nu wel...

19. Niet meer actief

Lieverd, maar als er geen nieuwe feiten zijn hadden ze hem niet alle beperkingen gegeven.. dus dat klopt niet helemaal..

20. Vlinder84

Lees je nu wat je zelf zegt? Hij heeft een misdaad gepleegd en heeft hiervoor nooit de verantwoordelijkheid genomen. Dit betekent dat hij helemaal niks is verandert, maar slechts laf is en niet wil opdraaien voor zijn daden. Getuigt dat van volwassenheid? En straffen zijn er nu eenmaal niet voor niks. Ik kan ook een bank leegroven en zeggen: ja maar dat was 5 minuten geleden, nu ben ik een goed mens geworden! Pleaaaaase! Ik vind hem klinken als een enge, onbetrouwbare, onverantwoordelijke lapszwans. En dan wil jij bewust dat soort genen door gaan geven? En een klein hulpeloos kind opschepen met zo'n vader? Oef!

Deel Deze Pagina