snik...ik weet niet aan wie ik steun kan vragen...

Discussie in 'De lounge' gestart door lovebear, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

precies en het zal ook wel niet om een onschuldige daad gaan, zoals snoepjes pikken in de supermarkt...

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Er zijn ook leuke mannen met strafblad hoor!

Maar deze situatie klinkt als een vervelende man met strafblad. En al is ie niet vervelend, het is zeker geen situatie waarin ik aan kinderen zou willen denken. Daarvoor is veel meer stabiliteit nodig vind ik.

3. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ehhh, 3 maanden detentie voor iets ouds dat 'ie heeft gedaan en hij heeft totaal geen privileges? Die heeft meer op zijn kerfstok meis...:rolleyes:

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Eh halloo? Wat is dit nou weer voor belachelijke opmerking? Je zegt er eigenlijk mee dat een kindje dat uit deze relatie geboren gaat worden bij voorbaat voor galg en rad opgroeit. Vind ik niet kunnen hoor.

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Oei oei sommige opvattingen vindt ik inderdaad ook niet kunnen!

*Er zit toch wel verschil in er zijn namelijk gedetineerde personen met boete's!

*En gedetineerde personen die een misdrijf hebben gepleegd!

Kun je niet met elkaar vergelijken!!!!!!!!!!!!!!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sorry hoor, maar ik geloof niet dat je 3 maanden moet zitten omdat je een boete niet hebt betaald

en daarnaast, een boete halen is al niet handig, maar er zóveel niet betalen dat je de bak in moet is nou ook niet echt het toppunt van volwassenheid!

(of zit de hele gevangenis écht vol met onschuldigen?)

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Kan wel ,ligt eraan hoeveel je open hebt staan!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

dit ben ik niet met je eens ze wilden een kennis van mij vriend ook op halen dat was een bekeuring van 300 euro.deze heeft hij voor te hard rijden en geengordel om.maar hij wat net verhuist en die bekreuring heeft hij nooit gezien omdat hij zijn auto dus heeft verkocht en een nieuwe heeft gekocht toen hij verhuisde.dat was dus of die 300 euro gelijk betalen of 14 dagen zitten. dus ja ze zetten je zo vast hier hier in arnhem (bleu band/koppel) daar zit echt vanalles door elkaar van moordenaars tot mensen die een bekeuring niet hebben betaald en dat zit gewoon samen te eten hoor.er is in de bb wel een apparte vleugel voor degene die omhet kleinste al flippen.

ps.ik ben er geregeld binnen geweest ivb met oefening brandweer

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ongelofelijk.
    gisteren bij 5 in het land was een kerel die zijn buurjochie verkracht had en ook 3 maanden kreeg.
    en dan voor een boete van 300 euro 14 dagen zitten?

:confused: :confused: :confused:

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja joh het klopt hiet in nederland niet hoor.plaag een moord en met 3 jaar ben je weer vrij er klopt hier niets van

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    klopt ik heb met me scooter een bote gehad voor 200 euro moest voorkomen kon kiezen of 1 week zitten of gewoon betalen ;)

verder heb ik niet alles gezeln maar nederland s een krom land ze moeten inderdad de ECHTE crimenelen opsluiten die mensen verkrachten vermoorden en noem maar op...

12. sterkte met je situatie, ik heb alleen je eerste berichte gelezen.
    Ik weet niet precies wat en waarom je man moet zitten, maar ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen.
    Het lijkt me ontzettend moeilijk voor je!

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    echt, mijn broek zakt af!

14. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    3 maanden zonder privileges krijg je echt niet omdat je geen boetes hebt betaald. Maar misschien is hij echt veranderd zoals de TS zegt. We weten helemaal niets van deze mensen en om meteen al een oordeel te vormen, vind ik ook een beetje te ver gaan.

15. Niet meer actief

Gaat ook te ver en ik vel absoluut geen oordeel over die jongen want ik ken m niet, maar ik weet wel 100% zeker dat wanneer je een oude straf uit moet gaan zitten ze je niet ineens van straat plukken en ze je in volle beperkingen zetten..

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja dat had ik dus ook van pardon wil je me hiervoor inde gevangenis zetten.. kunnen ze toch beter zulke plekken vrijhouden voor de echte criminelen zeg

sorry was off topic

on topic: 3 maanden zonder privelege okee snap ik ook niet helemaal 3 maanden wel hel erg lang.. maar ik ga verder niet oordelen want ik weet net hoe en wat... al blijf iik het raar vinden dat hij niet gebeld heeft lijkt me sterk dat hij niet even jou op de hoogte mocht brengen of iemand waarvan hij wel een nummer weet en die het aan jou heb laten weten..

maar succes met het maken van de keuze en denk goed na!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

die privileges snap ik inderdaad ook niet in april is de moeder van mijn neef en nicht vermoord door haar ex en die mocht na 5 dagen al luchten en na 10 dagen mocht hij gewoon weer bellen enz

18. Niet meer actief

Ze geven je alleen beperkingen als er een onderzoek gaande is... zodra het onderzoek afgerond is krijg je je privileges gewoon weer terug.. dit ter voorkoming van belemmering van het onderzoek

19. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    nou ja ik heb gehoord dat je begint met 0 privileges, en elke keer als je je "goed gedraagd" je een privilege krijgt...dat kan van alles zijn, van een telefoontje plegen, kaartje schrijven of een sigaret roken bij wijze van.
    maar ja ik denk dat ik maar gewoon af wacht en als ie terug komt mag hij eens goed uitleggen wat dit allemaal te betekenen had.
    ondertussen heb ik maar besloten om mijn eigen leven te proberen weer een beetje op te pakken, en gewoon heel veel ga regelen voor mezelf (school,werk enz.) ten eerste heb ik dan wat afleiding, en ten tweede als het blijkt dat het niks ernstigs was, en we gaan weer samen verder, kan hij tenminste een beetje trots op me zijn ;)

20. Niet meer actief

Nou meid geloof mij dat het zo niet werkt.. privileges zoals krant lezen, tv kijken, bellen & luchten heeft elke gedetineerde waarbij het onderzoek niet meer loopt (en er dus geen nieuwe feiten meer zijn)

En meid het klinkt echt alsof je gewoon de zaken omgedraaid hebt.. jij moet vanalles gaan regelen zodat hij trots is als die vrijkomt? Beetje krom meis..

Deel Deze Pagina