Snik, mijn ouders gaan uit elkaar...

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Heel veel sterkte meid. Gelukkig geen ervaring mee maar het lijkt me erg pijnlijk :(

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    heel veel sterkte ... :(

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ah nee meis, wat een vreselijk rotnieuws!

Heel veel sterkte, ook voor je vader en je zusje!

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

sterkte!
    lijkt me vreselijk!

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Knuf

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Veel sterkte meis :(
    Heb het ook meegemaakt 10 jaar geleden. Me vade is er vandoor gegaan met een ander en nooit meer naar mij of me zus omgekeken.
    Geen kaartje, belletje, niks.
    Hij schijnt nu ergens in Florida te wonen.

Ik hoop dat je wel contact blijft houden me beide ouders, ook al doet het pijn wat er nu gebeurd.

Sterkte ermee, knuf

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat een vervelende situatie voor je, sterkte!

hier was het mijn schoonnmoeder dieeen ander had, alleen zij heeft nooit wat aangekondigt en was van de een op andere dag spoorloos.

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ook ik heb helaas hier in ervaring het is wel al jaren geleden ik was 18 en ben nu 36.

Hier was mijn vader de schuldige en hij ging vreemd met ja wel de buurvrouw;)

Maar kan zeggen jaren later het slijt je went er aan en ja je moet op een gegeven moment de partner van accepteren. Maar het blijft altijd een gevoelig iets.

Ze zijn nu al jaren gelukkig getrouwd en mijn moeder is ook hertrouwd uit eindelijk heeft het voor bijde postitief uitgepakt.

Alleen had ik de manier waarop ze uit elkaar gegaan zijn anders willen zien. Hier brak de derde wereld oorlog uit na dat het gebeurt was. Jaren veel ruzie met ze mee gemaakt ook als kind en altijd gehoopt gedacht ga maar uit elkaar maar als het eenmaal zo ver is en dan nog op deze manier dan blijft het k.t.

Sterkte ermee.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heel veel sterkte!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sterkte meis. lijkt me erg k*t

11. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hey meis!

Heel veel sterkte. Dit is best een heftig iets en zal vast en zeker tijd nodig hebben.
    Mijn ouders zijn 8 jaar geleden uit elkaar gegaan. Mijn vader had een ander waar hij inmiddels mee getrouwd is. Ik heb overigens al 4 jaar geen contact meer met hem. En dit heeft er deels mee te maken.
    Als je je ei kwijt wil: je mag me altijd PB-en. En anders gaan we een keer een bakkie doen!

Dikke knuffel!

12. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik snap wat je doormaakt,heb het dan niet met m'n ouders meegemaakt maar met m'n (enige)zus.
    Ze had al een ander voor ze besloot te gaan scheiden.

Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen(probeer,hoe moeilijk ook,je moeder gewoon te steunen)

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar wil je wel even sterkte wensen! Het lijkt me heel heftig als je zoiets te horen krijgt, zeker als je moeder al een jaar een ander blijkt te hebben!

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat naar voor je, heel veel sterkte!

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Jeetje wat erg zeg..:(
    Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel!

16. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Heb er helaas ook ervaring mee maar dan was mijn vader de schuldige.Hij heeft nooit toegegeven dat hij al iets met zijn nieuwe vrouw had toen hij nog bij mijn moeder was.Dit vond ik nog het ergste van het verhaal.Dit is als kind het ergste wat je kan meemaken..Mijn vader woonde gelijk na de scheiding bij zijn nieuwe vrouw wat ook nog eens een goede vriendin van mijn moeder was.
    Nu zijn ze alweer een aantal jaren hertrouwd en mijn moeder is er nog niet helemaal overheen.ze kunnen elkaar nog niet onder ogen komen en ze zijn inmiddels al 10 jaar uit elkaar.
    1 tip kan ik je meegeven.Ga nooit tussen beide zitten en probeer met alle 2 even goede vrienden te blijven al is dit moeilijk.Ikzelf heb de relatie van mijn vader moeten accepteren maar als ik diep in mn hart kijk heb ik dat nog steeds niet gedaan.Maar alleen voor de buitenwereld om het niet te ingewikkeld te maken.
    De vrouw van mijn vader noemt zichzelf nu oma van mijn kind en hier heb ik nog het meeste moeite mee maar zeg er maar niets van voor de goede vrede!
    Sterkte en als je vragen hebt stuur maar een PB.
    Ik beantwoord ze graag omdat ik weet hoe je je voelt!

Deel Deze Pagina