snik...mijn poes moet weg...

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje1979, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb met pijn in mijn hart mijn katje op marktplaats gezet. Ze kán absoluut niet samen met mijn dochter in 1 huis wonen. Ze is stikjaloers en haalt van alles uit in huis. Ik heb het een maand aangezien maar het kan gewoon niet meer. Vind het zóó erg...maar ik doe er goed aan om niet alleen aan mijn dochter te denken maar ook aan mijn katje. Ik heb alles geprobeerd om haar erbij te betrekken maar ze blijft het niks vinden...

Zodra de advertentie op marktplaats staat link ik hem hier. Het duurt even voordat ie geplaatst wordt blijkbaar....

NB: Ze staat hier: Dieren en Toebehoren > Katten en Kittens | Overige Katten > Mooie witte poes

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat vervelend nou! Kan me voorstellen dat het je pijn doet! Zou mijn lieve Minoes voor geen goud willen missen. Gelukkig heeft die geen problemen met kids!

Sterkte meid en ik hoop dat je een goed thuis voor haar vindt! ;)

Liefs Marjo

3. ooh erg voor je
    ik zou er niet aan moeten denken om de katten weg te moeten doen
    je hoort het helaas regelmatig dat ze gaan plassen of gaan bijten

veel sterkte en ik hoop dat je snel een goed baasje voor je kat vind

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    heel veel sterkte
    het is niet zomaar wat om jepoes weg te doen
    hopelijk vind je eengoed huisje voor der

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Wij hebben het ook gehad met 1 van onze katten,hij is gelukkig na een maand bijgedraaid,ik had er niet aan moeten denken om hem weg te doen,sterkte en ik hoop dat je een fijn huisje voor hem vind.

6. Niet meer actief

he wat erg zeg
    veel sterkte meisss
    het is idd niet niks om afstand te moeten doen van je poes
    hopelijk vind je een goed tehuis voor hem ;)

7. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
  8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :cry: aaah wat jammer joh!

Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om haar weg te moeten doen.
    Hoop ook dat je snel een heeel goed huis voor haar kan vinden...k zou dr zelf zo willen hebben (ben kattengek) maaar:

...wij hebben ook een kat en die is ook snel jaloers als er een andere kat in huis is..hihi bv de kat van mn vader die af toe es komt logeren. Dan wordt ze zo chagerijnig niet normaal meer..

Ben benieuwd hoe ze zich zal gaan gedragen als we een kleine hebben. Ze is wel makkelijk tot nu toe met andere kleine kids...maar ja das wat anders dan wanneer we zelf een kleine hier 24 uur rond hebben lopen

En tsja we hebben ook een kinderwens dus dat zal niet gaan...maar anders zou ik dr zo willen hebben! Onze kat is ook een binnenkat namelijk ivm verkeer en schrikken.

Echt ik hoop voor je dat ze een goed huis vind met mensen die van dr houden!

Liefs en sterkte!

Mili

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.450
    36.354
    113
    oh meid! heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je een goed baasje voor dr vind.

Het lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk, maar je hebt eigenlijk geen andere keus, veel succes!

10. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Het lijkt mij dat een kat ook wel wat langer de tijd zou moeten krijgen om te wennen aan de nieuwe situatie. :rolleyes:

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Het hangt een beetje van het karakter van de poes af of ze nog gaat wennen of niet, dat kun je zelf het beste inschatten.

maar wel verschrikkelijk! ik heb zelf drie katten en moet er niet aan denken dat er eentje weg zou moeten! ik zou eventuele nieuwe baasjes echt langs laten komen dan zie je vanzelf wel of ze goed zijn of niet.

onze jongste kitten is spierwit en de mensen waar we hem haalden wilden ons ook zien om zeker te weten dat hij niet verhandeld zou worden. witte katten kunnen nog weleens veel geld opbrengen.

heel veel sterkte en hopelijk vind je een goed baasje die je nog eens en foto wil sturen ofzo...

groetjes marieke

12. Ik heb haar 2 jaar. Ze zet een hoge rug op naar kinderen en blaast gevaarlijk naar ze als ze in de buurt komen. In het begin moest ze niks van onze meid hebben maar sinds een maand gaat ze dit gedrag ook naar haar toe vertonen omdat Esmée nu meer beweegt. Ik denk dat het dan wel logisch is dat ik het niet wil laten escaleren...Voor onze poes niet maar al helemaal niet voor onze baby...

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: nee als ze dat eerder ook al deed met andere kinderen lijkt me niet dat het over zal gaan...

En kan me inderdaad voorstellen dat je niet zit te wachten op een escalatie. Is voor beiden inderdaad niet leuk zo!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    he wat vervelend toch nah sterkte met zoeken naar een baasje

(ps) ik zag hem op marktplaats aar ik zou hem niet gratis weg doen een kleine vergoeding kan je er beter voor vragen voor hij naar handelaren of wat dan ook gaat

sucses

15. Dankzij een goeie tip van iemand op dit forum heb ik een asiel in onze buurt gebeld. Zij bemiddelen tussen katjes en mensen die op zoek zijn. Je houdt je beestje gewoon thuis tot iemand haar hebben wil en daar heb je eerst een gesprekje mee. Als het mij bevalt dan mag ik beslissen of ze daar naartoe gaat. Ze komt op die manier niet in een asiel terecht.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    kijk mdat is nog eens fijn dan hoef ze niet eerst in zo kleinhokje te zitten een tijdje en dan pas weg .
    dit is veel beter voor de kat :)

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    mooie oplossing zo!

Deel Deze Pagina