Ben vandaag toch nog ongesteld geworden...... Verdorie en ik dacht dat het deze x toch eens raak was! Zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad en al die symptomen. Ik ben er best wel een beetje verdrietig om Die verekte En weten jullie wat ik zo moeilijk vind? Ik vind het moeilijk om te vertellen aan mijn mannetje. Maarja, het is niet anders..... Op naar de volgende ronde maar weer. lovely
Het zal wel niet makkelijk zijn om te vertellen aan je man. Hij zal er ook wel al op gehoopt hebben, als er verschillende dingen op wezen dat het nu wel es raak zou kunnen zijn. Maar ik denk dat hij vooral een steun zal kunnen zijn. Samen voldoende moed bijeenscharrelen om naar de volgende ronde te gaan! En dat lukt jullie wel! Goede moed en succes
Ik ken het gevoel meis!!!! En ik leef met je mee. Praat er gewoon over met je mannetje en geef elkaar een heerlijke knuffel.... Hierbij een hele dikke digitale knuffel van mij!!! Liefs Silla
He wat vervelend voor je. Echt balen he als je alle symptomen hebt gehad en dan wordt je het toch Kop op, en heel veel sterkte met het vertellen aan je man. xxx Linda
he meid.. wat balen! Voel met je mee...zit nu ook hier met de gebakken peren(na 5 dagen overtijd te zijn geweest!)...blijf rennen naar de plee! Bah.. haat die duivels!!!! kus miek