hallo allemaal heb totaal 4testen gedaan 2 van hier de site(cas) 1x kruitvat en de clear bleu,ook,daar kon ik niet mee wachten tot morgen en hoefde ook niet,hij gaf gisteren al volop zwanger aan,alleen nu bij de kruitvat test verdwijnen de streepjes helaas jammer weer,die is nu 2dgn oud, jammer maar goed weten t resultaat nu zeker he!! groetjes esther, PS:mijn huisarts is tot 14augst. op vakantie nu bij de andere doorgeven of wachten??? doeggggggggg
Gefeliciteerddddddddddddddddd!! Wat leuk meiske, heerlijk! Ik denk eventjes toch een vervangend huisarts bellen en daar de info vragen over wat je nu het beste kunt doen. Liefs en geniet ervan!!
gefeliciteerd meid geniet ervan ..en ik denk wel dat je tot de 14e kan wachten tot je eigen HA weer terug is hoor
allemaal bedankt voor jullie woorden van hoe of wat!,ik denk dat ik ook ff afwacht tot de 14e. succes allemaal vraagje nog:hebben jullie ook zo dat opgeblazen gevoel of dat broeken bijv sportbroek dat die elestiek niet lekker zit in je buik?te strak ofzo! kussies liefs esther(krulliewullie)
krullie had al een paar dagen een topic onder ik ben zwanger.. daar verder feliciteren graag! deze doe ik op slot.