Helaas na een miskraam op 6 weken (nov 2012) en een bbz( jan 2013) vandaag geen goed nieuws bij de gyn. Ik zou 8 weken moeten zijn maar ze kwam uit op 6. Wel hartaktie maar trager dan normaal.... Ik heb alleen maar zitten huilen en amper geluisterd naar haar verhaal. Ik kon vrijdag al terecht om te bespreken of de miskraam wordt opgewekt of dat ik af ga wachten. Ik weet het even niet en kan niet geloven dat het gewoon weer mis is
Weet je zeker dat je 8 weken zou moeten zijn? Dan ben je na je bbz direct weer zwanger geraakt? Zelf heb ik dit ook gehad. Had een bbz en ben direct zwanger geraakt. Wist dus niet precies hoe mijn cyclus zat.... Op echo was alleen een vruchtzakje met dooierzakje te zien. Gyn zei toch 99% zeker een miskraam, en stelde medicatie voor om het op te wekken. Niet gedaan een week later mooi vruchtje met kloppend hartje. Zoonlief is nu bijna 1 jaar.... Hoop op iets soortgelijks voor jou! Als je zeker weten 8 week zwanger zou moeten zijn, dan is er helaas weinig hoop.... Veel sterkte!
Bedankt voor de lieve reacties! @lieke: na de bbz heb ik 1 menstruatie gehad, daarvoor altijd 29 dagen cyclus. De gyn vroeg of ik zeker de goede datum had doorgegeven van mijn laatste menstruatie. Daar ben ik zeker over. Of mijn eisprong nu eventueel later was weet ik niet. Afgelopen 1,5 week om de dag licht bloedverlies en de trage hartslag was volgens haar overduidelijk een niet goed ontwikkelde zwangerschap. Het was wel gegroeid ten opzichte van 2 weken geleden zag ik zelf maar daar hebben we het niet over gehad. Ik kijk het tot volgende week aan om zeker te weten dat het echt niet goed zit. In ieder geval bedankt voor je verhaal! Groetjes
Wat een lieve berichtjes allemaal! Doet me goed. Vrijdag heb ik een afspraak met de gyn. Het ging me allemaal veel te snel en heb bewust een week gewacht. Het rare is dat de lichte bloedingen zijn gestopt en ik me heel erg zwanger voel. Ik weet dat dit ook kan zijn als het al niet meer leeft, maar het is wel ontzettend verwarrend. Pas als ik heb gezien dat het hartje niet klopt neem ik een beslissing over hoe we het af gaan breken. Tot die tijd hoop ik stiekem dat ze er helemaal naast zit. Ik laat nog weten hoe het vrijdag is gegaan