Snik..

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 7 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Lekker hier je hart luchten hoor....

Ik denk dat je nog niet duidelijk genoeg met hem gepraat hebt...het liegen is nog erger dan het toch langs laten komen van zijn ouders achter je rug om.
    En helaas beinvloed hij zo ook je zoontje...want die heeft ook niet laten vallen dat opa en oma geweest zijn...hoe heeft die die zijn mond laten houden dan?
    Normaal gesproken is dat toch 1 van de leukste dingen, als opa en oma op bezoek komen en krijg je dat dan toch meteen te horen?

Een kind voor je eigen lol tot 2 uur snachts wakker houden vind ik niet normaal, is geen excuus voor, als je man niet weg durft te gaan omdat zijn familie zoiets heeft van aaa toe blijf nog even dan heeft die echt therapie nodig, en wordt het hoog tijd dat die zijn eigen gezin eens even op de plaats gaat zetten die het verdient, namelijk de eerste.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    M'n zoontje is 1,5 dus kan nog niet vertellen dat opa en oma zijn geweest. En ik bedoelde 2uur 's middags.
    Ik heb hem vannacht heel even gesproken en verteld waar ik mee zat want ik kon er niet van slapen. Hij heeft er niet echt op gereageerd.
    Maar is 's nachts ook niet zo handig.
    Dus op een ander moment maar weer.
    M'n zoontje is ook nog eens eerder wakker,hoop dat hij nog te genieten is straks in het ziekenhuis.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ten eerste: beterschap met je kleine meisje.

Ten tweede: knap dat je dit volhoudt hoor. Ik weet cker dat ik hem allang en breed in zijn sop had laten gaarkoken.
    En die leuke schoonouders? Had allang geen woord meer aan ze vuilgemaakt.

En dat zijn geen loze woorden, hij had echt op kunnen zouten van mij.
    Ik denk niet dat ie snel onder de indruk is van je woorden. Bah!
    Het is een man dus je kan ook rigoureus zijn: tas klaarzetten, wat kleding erin en zeggen dat ie kan opzouten naar zijn ouders. Vaak kunnen mannen dan wel ineens nadenken.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik denk inderdaad dat hij beter naar zijn ouders luisterd dan naar mij...
    Pfff ik weet het even niet meer.
    M'n zoontje ligt nog lekker te kletsen in bed maar ga er zo maar eens uit want wil straks naar Emma.

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hey meis,
    ik heb geen advies voor je, maar ik wil je wel onwijs veel sterkte wensen de komende tijd! natuurlijk heel veel beterschap voor je kleine meisje en succes met je relatie...
    Bekijk bijlage 84099

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    jou man heeft een schop onder zijn hol nodig en te kiezen voor zijn vrouw!! bah, kan niet zo goed tegen zulk soort kerels

heel veel sterkte meid

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    schoonfamilie.... bah...

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ga vanavond sowieso zeggen waar ik mee zit en hoe ik me voel.
    Ben benieuwd hoe hij daar dan op reageerd en aan de hand daarvan zie ik wel weer verder.
    En ik moet eens leren om aan mezelf te blijven denken en me niet in allerlei kronkels moet buigen om het iedereen naar z'n zin te maken.
    Ik ben er ook nog!
    Maar dat is wel moeilijk.....

Deel Deze Pagina