Snikkende ademhaling bij dochter van 1 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daaniepie, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daaniepie

Daaniepie Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb een vraag: mijn dochter van net een jaar slaapt sinds vanavond raar. Toen ze bij me lag om in slaap te vallen begon ze met snikken in haar slaap, net alsof ze heel hard had gehuild en nu weer getroost was. Toen ik haar op bed legde ging ze huilen (want dat vindt ze nou eenmaal niet leuk) en is ze langzaam in slaap gevallen. Het ging van pauze, huilen, pauze huilen, snikken, brabbelen, huilen naar uiteindelijk stil.. Ze is overigens een buikslaper, maar wisselt steeds vaker zelf naar de rug.

Toen ik net ging kijken was ze weer zo aan het snikken terwijl ze sliep, heel gek! Alsof haar ademhaling stokte, maar ze ademde door. Pols heb ik gevoeld en daar merkte ik niets raars aan, verder leek het er niet op dat ze koorts heeft en was ze ook overdag de lieve, vrolijke dreumes als altijd.

Herkent iemand dit of weet iemand wat dit is? Ik heb het nog nooit gemerkt bij haar of er nog nooit van gehoord.

Jullie zouden me enorm geruststellen!

Groetjes Danielle

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mijn jongste kan heel lang aan het na snikken zijn na huilen soms wel een dik uur de kleine drama koningin.

Kan dat het niet zijn?

3. Daaniepie

Daaniepie Niet meer actief

Ja dat kan wel hoor, dramaqueen is haar bijnaam, maar ze slaapt al ruim 1,5 uur.. Normaal heeft ze dit nooit, hooguit een paar minuten.
    En dan zit ik op Google te zoeken naar 'snikkende ademhaling baby', en de eerste zoekresultaten zijn wiegendood en polio. Ook niet iets waar je bepaald gerustgesteld door raakt! Normaal trek ik me er niet zo veel van aan, maar de neiging om haar bij me in bed te pakken zodat ik het in de gaten kan houden is wel heel groot.

Deel Deze Pagina