Hallo! Ik ben op zoek naar een leuke pop voor onze 1 jarige dochter, ik merk dat ze interesse heeft om dingen 'aan te kleden' enzo. Maar ik vind zoveel poppen en ze zijn best prijzig... dus wat is een beetje een leuke pop en niet zo duur?
Hier een pop van de Ikea. Zacht en er zijn diverse aankleedsetjes bij verkrijgbaar. Poppen zijn verkrijgbaar in drie uitvoeringen. Staan ook op meubels, keukens, bedden, matrassen, banken, kasten - IKEA Oja, prijs is 9,95 voor de pop
Ik vind de poppen van Haba erg leuk, maar ik geef toe dat ze achterlijk duur zijn. bol.com | haba pop | Speelgoed
o die habba poppen zijn zeker leuk! Baby born zijn geloof ik even duur? Misschien moet ik eerst een simpele Ikea pop proberen of ze het wel leuk vind.
Als mensen nog habba poppen zoeken, staan er ook best veel op marktplaats! Ik vond ze zo leuk dat ik daar even ging kijken. Heb net geboden op 1 van 14 euro en ziet er nog prima uit.
+1 Hier heeft ze gekregen voor haar verjaardag, ze is er stapeldol op, zacht lichaam, kunstof benen, armen en hoofd, wimperloos
Wj hebben een pop in belgie gekocht. Een merk die je in ned niet hebt. Deze Ijn nog iets mooier als de baby born EN ruikt naar echt baby. Een hele herkenbare geur voor haar dus. Ze heeft hm ook gekregen voor haar 1e verjaardag. We wilden iets speciaals geven en de meest 'grote' cadeautjes staan al in huis ivm de oudste. Hij is wel iets duurder, maar ze ruikt er dan ook echt vaak aan waardoor ik blij ben dat we deze cadeau hebben gedaan.