Mijn man had bij zijn oude werkgever nog een regeling lopen voor spaarloon. Nu is vorig jaar januari het vrijgekomen jaarsaldo gestort. En eveneens een bedrag onder de omschrijving:Rente spaarrekening En een week later werd er een bedrag gestort onder de volgende omschrijving:Opname/vrijboeking rente Nu zag ik net op onze rekening dat ze vandaag ook een bedrag hebben gestort onder de volgende omschrijving:Rente spaarrekening Ik dacht dat die rekening nu wel leeg zou zijn..omdat er vorig jaar een bedrag werd gestort onder de volgende omschrijving:Opname/vrijboeking rente Aangezien mijn man er al 3 a 4 jaar niet meer werkt en er dus ook niks meer word opgebouwd. Wie weet er iets van??? Zou er nog iets op die rekening staan?? Zou wel erg goed uitkomen De dame van de rabobank mag geen bedragen vermelden over de telefoon. En om nu een uur in de auto te zitten om naar die bank te rijden, is me ook zo wat.
Het opgebouwde saldo van 2006 is nu vrijgeboekt en de rente ook. Is het geen andere spaarrekening die jullie hebben?