Ons meisje rolt sinds dit weekend om! Elke keer als ze in de box lag zat er geen beweging in, en nu in 1 keer heeft ze de smaak te pakken, ze rolt gewoon naar het speelgoed, echt een geweldig gezicht! Wat gaat het dan snel he! Moest het even kwijt ben zo trots op d'r
Leuk he? Wat kun je dan trots zijn op je kleine puk, nietwaar? En nu maar hopen dat ze ook snel weer terug gaat rollen, da's wel zo handig! 8)
hahaha ja terugrollen zou ook handig zijn, als ze nu weer op haar rug wilt liggen gaat ze gillen zodat papa en mama haar terugrollen.
Leuk he? weer een mijlpaal! nu nog leren terugrollen, dat duurde bij mijn mannetje lang voordat hij dat kon, hij was 4 maanden toen hij zich al omrolde... en oja met luier verschonen wordt het nu erg leuk dan draaien ze zich constant om haha. Bij mij is het altijd feest, ligt geen seconde meer stil haha. suc6
Ons moppie heeft het woensdag voor het eerst gedaan, maar volgens mij voorlopig ook voor het laatst. Daarna niet weer. Maar wat worden ze dan groot he!
Haha, inderdaad! Vooral als ze nog niet terug kunnen rollen. Mijn zoontje rolt al een maand of 3 om van rug naar buik, maar is pas sinds vorig weekend terug gaan rollen. En dat is wel weer fijn zeg. Want na een tijdje op zijn buik liggen en niet terug kunnen rollen was er lol wel af en dan moesten mama/papa heel snel aan de pas komen.
gefeliciteerd! hahah luier verschonen is idd errug leuk nu noa rolt nog niet echt terug maar af en toen heb ik wel het idee dat ze soms teruggerolt is maar heb het nog niet zien gebeuren...