ongebore baby douche fijn ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Romaira, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Ik vroeg me af sinds ik de baby goed voel ( week of 22 was ik ) is het zo dat als ik ga douche de baby helemaal tegen het buitenste randje van mijn buik aan gaat liggen . Mijn buik voelt dan helemaal hard , volgens mij niet zo als een echt harde buik want die doen zeer toch ? en dit niet . Mijn buik is dan ook groter , dikker . Zou het zo kunne zijn dat de baby het gewoon lekker vind dat ik onder de douche sta ? de baby moet die warmte ook voelen toch ?

kennen jullie dit ? of wie kan me helpen?

2. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hoi hoi

hier hetzelfde hoor. is niks aan de hand.
    mijn baby vind het blijkbaar heerlijk die warme straal die over mijn buik loopt.
    en hoe warmer ik het water doe hoe meer die kleine naar buiten drukt.
    haha ik vind het wel een leuk idee hoor. de kleine is er echt bij aanwezig

groetjes marijke

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Die van mij vind t ook helemaal lekker...vooral in bad is ze heeeeeeeel duidelijk aanwezig :D
    Hoe warmer hoe beter 8)

4. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Nou je het zegt, dat klopt! :D Ik dacht al wat drukt ie zich naar buiten...

5. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Dat is inderdaad het ruggetje of de billen die lekker naar buiten worden gedrukt. Die van mij doet t ook heel sterk als ik of mijn man een hand op mijn buik leg. Kun je heel duidelijk de ronding van je kindje voelen. Superlief!

6. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Dat herken ik idd. Mijn kleine vind de douche ook erg fijn. Is ook vaak ff een momentje voor ons 2tjes, want dan kan ik echt goed contact maken met haar. Van een warm bad wordt ze rustig...heerlijk, dan kan ik me ook ontspannen :D

Ohw ik heb nog nooit een pijnlijke harde buik gehad. Wist in eerste instantie niet eens hoe dat moest voelen...maar heb ze wel hoor...maar pijnlijk zijn ze absoluut niet bij mij.

7. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi

hier ook eentje die het heerlijk vind
    zogauw ze de kraan al hoort van de douch dan voel ik haar al naar buiten komen om het zo te zeggen echt zo grappig hahah :)

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    die van mij wordt in bad ook (bijna) altijd wakker. Dus ze zal er idd wel van genieten
    Oja, ook hier zijn de harde buiken niet pijnlijk hoor! (maar ik herken ze ook niet altijd...)

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Geld ook als je je warme hand op je onderbuik legt, dat de baby dan daar tegenaan gaat liggen omdat het lekker warm aanvoelt. Ze vinden het lekker, ook zeker warme douche stralen!

10. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Dat is dus waarschijnlijk wat ik voel.
    Het lijkt er ind op dat als ik ga dochen dat de kleine zich omdraait er lekker voor gaat liggen maar gaat ind tegen me buik aan liggen.

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Aaahh! wat lief!
    Jammer, ik moet nog even geduld hebben! ;)

12. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Een harde buik hoort geen pijn te doen hoor! Dus het zou wel kunnen dat je een harde buik krijgt onder de douche. Dan voelt je buikt echt als een voetbal aan...
    Maar ik denk dat de baby de warmte van de douche echt wel voelt dus het kan best zijn dat hij het gewoon lekker vindt.

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik zeg ook niet dat het pijn hoort te doen , ik hoor vaak dat ze pijn doen van een aantal vriendinnen maar heb zelf nog nooit een harde buik gehad dus heb geen id vandaar ook die vraagtekens .

ben er wel achter dat dit gewoon is omdat hij het fijn vind onder de douche .

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oooohhh dat is echt schattig :D

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb dit dus ook! maar niet onder de douche geloof ik..dan is mijn buik eigenlijk gewoon rustig..
    Ik heb het vaak sochtends wanneer ik op mijn rug lig dan komt ze helemaal naar boven liggen.
    Of als je inderdaad je hand op je buik legt. Echt super vind ik dat.
    Harde buiken weet ik ook niet (meer) hoe dat voelt. heb het nu volgens mij nog niet gehad.

Deel Deze Pagina