Ik vroeg me af sinds ik de baby goed voel ( week of 22 was ik ) is het zo dat als ik ga douche de baby helemaal tegen het buitenste randje van mijn buik aan gaat liggen . Mijn buik voelt dan helemaal hard , volgens mij niet zo als een echt harde buik want die doen zeer toch ? en dit niet . Mijn buik is dan ook groter , dikker . Zou het zo kunne zijn dat de baby het gewoon lekker vind dat ik onder de douche sta ? de baby moet die warmte ook voelen toch ? kennen jullie dit ? of wie kan me helpen?
hoi hoi hier hetzelfde hoor. is niks aan de hand. mijn baby vind het blijkbaar heerlijk die warme straal die over mijn buik loopt. en hoe warmer ik het water doe hoe meer die kleine naar buiten drukt. haha ik vind het wel een leuk idee hoor. de kleine is er echt bij aanwezig groetjes marijke
Die van mij vind t ook helemaal lekker...vooral in bad is ze heeeeeeeel duidelijk aanwezig Hoe warmer hoe beter 8)
Dat is inderdaad het ruggetje of de billen die lekker naar buiten worden gedrukt. Die van mij doet t ook heel sterk als ik of mijn man een hand op mijn buik leg. Kun je heel duidelijk de ronding van je kindje voelen. Superlief!
Dat herken ik idd. Mijn kleine vind de douche ook erg fijn. Is ook vaak ff een momentje voor ons 2tjes, want dan kan ik echt goed contact maken met haar. Van een warm bad wordt ze rustig...heerlijk, dan kan ik me ook ontspannen Ohw ik heb nog nooit een pijnlijke harde buik gehad. Wist in eerste instantie niet eens hoe dat moest voelen...maar heb ze wel hoor...maar pijnlijk zijn ze absoluut niet bij mij.
hoi hoi hier ook eentje die het heerlijk vind zogauw ze de kraan al hoort van de douch dan voel ik haar al naar buiten komen om het zo te zeggen echt zo grappig hahah
die van mij wordt in bad ook (bijna) altijd wakker. Dus ze zal er idd wel van genieten Oja, ook hier zijn de harde buiken niet pijnlijk hoor! (maar ik herken ze ook niet altijd...)
Geld ook als je je warme hand op je onderbuik legt, dat de baby dan daar tegenaan gaat liggen omdat het lekker warm aanvoelt. Ze vinden het lekker, ook zeker warme douche stralen!
Dat is dus waarschijnlijk wat ik voel. Het lijkt er ind op dat als ik ga dochen dat de kleine zich omdraait er lekker voor gaat liggen maar gaat ind tegen me buik aan liggen.
Een harde buik hoort geen pijn te doen hoor! Dus het zou wel kunnen dat je een harde buik krijgt onder de douche. Dan voelt je buikt echt als een voetbal aan... Maar ik denk dat de baby de warmte van de douche echt wel voelt dus het kan best zijn dat hij het gewoon lekker vindt.
ik zeg ook niet dat het pijn hoort te doen , ik hoor vaak dat ze pijn doen van een aantal vriendinnen maar heb zelf nog nooit een harde buik gehad dus heb geen id vandaar ook die vraagtekens . ben er wel achter dat dit gewoon is omdat hij het fijn vind onder de douche .
Ik heb dit dus ook! maar niet onder de douche geloof ik..dan is mijn buik eigenlijk gewoon rustig.. Ik heb het vaak sochtends wanneer ik op mijn rug lig dan komt ze helemaal naar boven liggen. Of als je inderdaad je hand op je buik legt. Echt super vind ik dat. Harde buiken weet ik ook niet (meer) hoe dat voelt. heb het nu volgens mij nog niet gehad.