snoep en koekjes

Discussie in 'De lounge' gestart door bloemetje1, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik koop een keer in de 3 weken een zak chips voor mijn vriend. Daar moet hij zuinig mee doen :D. Het is voor zijn eigen bestwil... Hij is nogal een snaaierd. En aangezien hij nogal de aanleg heeft om wat steviger te worden halen we beperkt lekkers in huis. Dat wil zeggen: ik... Want als hij boodschappen doet dan hebben we meer chips en chocola in huis dan avondeten.

Ik hoop ook een keer in de zoveel tijd een rol koekjes. Snoep hebben we eigenlijk nooit in huis. Evenals de chips, een reep Tony Chocolonely voor meneer.

Nu ik er zo over nadenk... Ik snoep echt bijna nooit. Heb er ook weinig behoefte aan... Een keer een koekje tja... Of een taartje elders, maar nee... Ik hou het over het algemeen bij ontbijt, lunch en avondeten.

Wat mijn guilty pleasure is? Worstenbroodjes :D.

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn man is paprikachips verslaafd, die eet denk ik wel drie zakken per week, echt niet normaal. Mijn dochter houdt niet van snoep, maar wel van koek. Meestal eet ze 1 of 2 kaakjes per dag, maar ze krijgt ook weleens een stuks chocolade, 1 keer per week ofzo. Heb het geluk dat ze niet zo'n snoepkont is.
    Voor mezelf koop ik 1 pak koek per week, en deze is meestal binnen twee dagen op :)

3. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Hier eten de kinderen graag een snoepje, dus elke middag wel een snoepje, wisselend wat ik gekocht heb, kan een zakje beertjes zijn, maar ook zo'n bananen snoepje. Vaak ook nog wel een biscuitje.
    Manlief eet elke avond wel een zak zoutestokjes of popcorn leeg. Ik snoep met de meiden mee en neem nog wel een stiekem een stroopwafel ofzo. Dus in de week qua kopen?

1 zak met snoepjes
    3x zoutestokjes
    1x pofmais.
    1 pak luxe koeken.
    Vaak ook nog wel een zakchips.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

#44 sydneys, 30 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2012
    wij snoepen s'avonds bij de tv,serie of film best wel veel!
    gaan gemiddeld 3 tot 6 zakken chips per week de deur uit, nootjes, 3 a 4 volledige repen chocola, twix, koekjes, noem maar op

als we een kindje hebben zou dat wel minder worden of we moeten het verstoppen, zulke slechte gewoontes moeten we niet aanleren :D
    tja we komen beiden niks bij in gewicht, dan is dat zo verleidelijk he

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik doe eenmaal in de maand grote boodschappen,je begrijpt dan wel dat ik veel koekjes,chips,snoepjes meehebt. Daarnaast is het zo dat dochterlief 1 koekje per dag meeneemt naar school,als je rekent dan heb je zeker 4 pakjes koeken nodig voor een ganse maand. Savonds eet ik meestal geen koekjes,maar ik durf wel te snoepen. Chips eten is in periodes bij mij. Ik probeer voor we winkelen te eten,dan neem ik geen overbodige dingen mee...en wat je niet in huis heb kan je niet eten. Niet dat het bij mij zoveel kwaad kan.

6. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben altijd 2 zakken chips en 2 pakken koekjes in huis voor als er visite komt.
    Mijn vriend eet 1x per 2 weken een bakje chips, ik veel minder (1x per 2 maanden)
    Er gaat ongeveer 1 pak koekjes in de week op.
    Snoep koop ik niet. Mijn vriend houdt daar niet van en voor mij is het zelfbescherming. Ik ben verslaafd aan drop en eet zo een hele zak leeg.

7. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Mn dochtertje eet elke dag een babykoekje. Als die op zijn koop ik nieuwe. Verder geen kook in huis. Chips hebben we wel in huis, maar of die nog goed is. Geen idee. Ik eet het niet en mijn man alleen als hij trek heeft om te snacken. Zie net dat de zak wel is opgemaakt, maar hoe lang i er al licht. Geen idee. Mogelijk al sinds mn dochtertjes verjaardag in juni. Snoep heb ik altijd wel in huis, maar er word niet veel van gegeten. Alleen soms de neefjes en nichtjes als ze hier zijn.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

's avonds bij de film is hier ook ons vaste snoepmoment hoor :)
    Dat gaat prima ook met Kind. (die slaapt dan tenslotte)
    E eerste paar jaar snoepte ik best weleens wat choco tijdens dutjes en slaapjes. Slecht eigenlijk hè :)

Maarja.. Ik ben al wat groter en kleutertje is nog vol in ontwikkeling.. Dus die krijgt een stuk minder :)
    (1 koekje per dag over het algemeen)

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hier koop ik 1 zakje chips per week
    2 zakken snoep per 4 weken
    2 pakken liga's per week
    dit vind ik meer dan voldoende

heb liever dat ze fruit en komkommer eten
    of een rijstenwafel dan de hele dag snoep
    ze krijgen overgens 2x per dag n snoepje of n koekje;)

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik koop elke week een zak chips voor mij en mijn vriend. Die gaat ook de vrijdag of zaterdagavond gelijk op!
    Verder haal ik bewust niet meer in huis want dan gaat het op en zitten we elke dag te snacken.

Voor mijn zoontje heb ik altijd genoeg snoep in huis, neem elke week wel 1 of 2 zakken snoep mee en hij krijgt zeker wel 3 keer per dag een snoepje. Soms zijn het er wel meer dan 3!

Chips eet hij niet zo vaak maar dat heb ik dus niet in huis voor hem want hij eet een klein beetje en daarna moet die zak dicht en is het oudbakken als hij weer een keer chips wil.
    Het is meer een snoepkind dan chips kind.

En heb regelmatig ijsjes in huis maar die eet mijn vriend ook graag na het eten en mijn zoontje vraagt er dan ook wel om.

Ik haal nu ook van die verpakte koekjes voor mijn zoontje voor school maar omdat hij nog niet fulltime gaat gaan die overige pakjes op door mama! Hahaha die Ernst & Bobbie koekjes zijn erg lekker ;)

Verder alleen time-out biscuit voor mijn vriend voor mee te nemen naar zijn werk.

Deel Deze Pagina